PANAS BERAPI! SAIFUDDIN ABDULLAH NAK JOIN PKR, SEBAB ITU DIA HENTAM RAIS YATIM!

"Konek aku kecik je sebab tu aku suka konek Anwar yang bengkok tu"Saipuddin Dollah yang merupakan anggota Majlis Tertinggi UMNO merangkap Timbalan Menteri baru-baru ini sekali lagi mengeluarkan kenyataan yang agak celaru bunyinya. Mungkin sekali lagi Saipuddin akan mengatakan inilah yang dinamakan NEW POLITICS sebagaimana suatu ketika dahulu Saipuddin menggunakan istilah new politics apabila mengasak minda blogger yang dikatakan kurang faham dengan politik baru.

Terbaru, Saipuddin mengkritik Rais Yatim yang merupakan Menteri Penerangan,Komunikasi dan Kebudayaan berhubung pemilihan tema hari kemerdekaan yang ke 55. Kritikan Saipuddin itu adalah rentetan daripada kenyataan Rais terhadap Malay Mail yang digambarkan seolah-olah pro pembangkang di dalam perkara ini.

House PK: Kat atas tu adalah petikan dari blog Jebat Berkokok. Apa yang aku nak highlight kat sini ialah, kenapa perlu Saifuddin bebal nak pertikai tema kemerdekaan? Pada aku tema kemerdekaan dah cukup cantik dah.

Mungkin kalau orang pertikai lagu dan logo aku boleh faham la, tapi tema hari kemerdekaan memang terbaik. Semalam PM joke dah ulas pasal soal ini. KLIK SINI

Aku rasa Pudin dah memang dah tak sabar nak stick on PKR agaknya. Sebab itu dia boleh hentam Rais Yatim pasal isu ini. Dah la tu Pudin. Kau tu anjing Anwar yang amat memualkan kita semua. Kita doa siang malam supaya kau stick on PKR.

Aku tau Pudin ada tangan ghaib dibelakang kau. Aku tau siapa dia pun.Sikit masa lagi akan aku dedahkan. Lu tunggu Pudin, bagitau Master lu, wa akan bongkar habis-habisan manusia yang nak hancurkan UMNO DARI DALAM!

No comments: