PANAS BERAPI! PASANGAN SEKS BEBAS BERVIDEO DIBERI LAYANAN VVIP?

Stesen air wave kumpulan media The Star Red FM, Capital FM dan 988 FM turut membawakan beberapa topik termasuk:
- Bagaimana mereka bertemu dan bagaimana dia obses dengan wanita bernama Vivian.
- Alvin mempunyai keterujaan untuk nama Vivian. Kami bertemu melalui kawan atas kawan di Facebook, dan Alvin telah menjadikan saya sebagai kawannya. Vivian

Mengenai rakaman video seks.
Ia sebenarnya terdapat lebih banyak. Seks lebih ghairah yang kita ada tidak direkodkan. Ia sebenarnya seperti kerja Alvin

- Bagaimana jika ia adalah anak-anak mereka menyiarkan video seks?
Saya tidak akan menggalakkan mereka secara langsung, tetapi saya akan menggalakkan mereka untuk menyerlahkan apa jua bakat atau minat mereka. Alvin

- Adakah dia menyesal apa-apa ini? Kami hanya akan menyesali perkara yang kami tidak melakukannya. twenty tahun dari sekarang, saya akan melihat kembali zaman 20-an saya dan saya berfikir bahawa saya adalah begitu menakjubkan. -. Alvin

HOUSE PK: Kecoh beberapa minggu lepas ni pasal pangan CINA MALAYSIA yang membuat hubungan seks dan menyiarkan di blog mereka. Pergghhh! American pun tak berani beb nak buat macam ni, siap ada RADIO talk lagi. Ini aku petik dari blog AAKJ

Kalau ya pun mereka ni orang Cina, apakah mereka ni tiada maruah? Apa nak jadi dengan negara kita ni? Kenapa orang Malaysia semakin tak keruan? Kita pulak orang Isla! m nak du duk tengok mereka buat macam ni je ke? Takut nak ambik tindakan sebab nanti tak dapat undi Cina?

Sedih aku tengok negara tercinta jadi macam ni.... padan la Anwar dah ada video seks ngan China doll dan masih ada memuja dia lagi. Apakah kita ni lebih hina BARAT?

No comments: