GEMPAR TAHAP VAVI! BAS MEWAH ANWAR LANGGAR AES!?


Kah...kah....kah....kah...kah....kah....kah....kah....kah....kah....

Saya tak mahu cakap apa-apa joke nanti ramai pula yang marahkan saya....

Bodoh....perjuangan diri sendiri.....beri peluru kepada pembangkang dan macam-macam lagi.....

Saya hanya tergelak, itu joke tak sengaja dan kongsikan gambar yang dipetik dari blog Taiping Mali ja.....

HOUSE PK: Nakal betul la si blogger RBF ni, ada ke patut dia gelakkan kamera AES yang bernilai berjuta-juta tu jatuh? Aku pun, nak gelak jugak la, MUAHAHAHAHAHAHAHAHA!

Aku tak kira la apa punca dia jatuh, bagi aku AES ni memang patut dihentikan. Banyak lagi perlu dikaji sebelum nak 'implement' benda gila ni. Yang pale aku takleh terima letak benda bingai ni kat Highway PLUS! Kat situ dol tak banyak accident. Letak la kat jalan bandaran atau jalan persekutuan.

Kan baik kalau cari jalan untuk kenakan pemandu lori dan bas yang kurang ajar di LEBUHRAYA PLUS tu? Semoga banyak lagi kamera AES jatuh hendaknya...kui kui kuiii...tajuk tu aku gempak je...

No comments: