PANAS BERAPI! SPESIS BINATANG TERBARU DITEMUI DI PARLIMEN DENGAN NAMA GWO BURNE!

Siapa tak kenal Lwo Gwo Burne ni? Kenal? Tak kenal? Ala si cameraman yang ambik video "correct, correct, correct" tu. Si mamat Cina yang pale bebal pernah dilahirkan di bumi Malaysia ni. Jadi aku tak heran la bila soalan dia joke bebal sama macam dia gak!

Aku nak bagi sikit contoh la soalan Gwo Burne ni yang telah aku petik ikut suka aku dari blogger pencinta Aaron Aziz bernama Papa Gomo seperti berikut:

Tuan Gwo-Burne Loh [ Kelana Jaya ] minta MENTERI BELIA DAN SUKAN menyatakan langkah-langkah yang diambil untuk memupuk belia yang kental dan berupaya melawan desakan seks daripada seorang berusia lebih 60 tahun yang didakwanya meliwat.

JAWAPAN

Sebagai sebuah kerajaan yang bertanggungjawab, melalui twelve Kementerian yang terlibat secara langsung dengan pembangunan belia, pelbagai module telah dan sedang di jalankan bagi memastikan generasi belia menjadi warganegara yang cemerlang, kental dari segi fizikal dan mental serta bertanggungjawab kepada masyarakatnya. Namun begitu, tidak mungkin mana-mana kerajaan mampu mengadakan module terhadap perlakuan setiap individu di negaranya. Ini termasuk mengawal setiap individu tanpa mengira usia, yang mungkin ada keupayaan dan kelainan tertentu yang boleh menguasai dan mengawal orang lain bagi memenuhi semua jenis kehendak individu berkenaan. Saya percaya, YB Kelana Jaya boleh mencari banyak contoh di dunia di mana ada individu yang walaupun berusia tetapi mempunyai keupayaan untuk menundukkan orang lain yang lebih muda darinya.
Nak bac a artikel penuh si Papa Gomo ni, KLIK SINI

Seingat aku la sejak BINATANG tang aku tak tau spesis apa ni jadi MP sampai sekarang, ini ajelah soalan yang mampu dia tanya! Korang tak bangga sesiapa yang pangkah dia dulu? Baik letak tenuk atau babi jadi calon, aku rasa binatang tu lagi cerdik dari mamat ni gamaknya!

Inilah sebenarnya kualiti Pakatan Haram! Itu aje level mereka...memalukan Parlimen Malaysia je ada wakil macam ni, patut la Parlimen kita sekarang ni tak ubah macam sarkis, penuh dengan BINTANG dari SPESIS yang pelik-pelik terutama sekali dari Pakatan Harami tu.

Aku nak tulis pasal dia ni joke rasa sangat jijik la, uweekkkk!

No comments: