PANAS BERAPI! APABILA ANJING DAP MENYALAK! MESTI BACA

Ini aku nak sambung dari apa yang aku tulis beberapa hari lepas, KLIK SINI


Aku sebenarnya malas betul nak tulis pasal sekor mamat senduk yang dikenali sebagai sakmongkol aka SUCKMYCOCK atau nama sebenarnya Arif Sabri bekas adun BN di Pulau Manis ni. Banyak kali aku dah dedahkan pasal manusia tak bertanggungjawab terhadap keluarga sendiri ni.

Kini setelah stick on DAP, si melayu tak sedar diri ni sudah semakin gila nampaknya, ada saja tulisan baru dia tulis untuk hentam PM dan Isteri, tak lepas juga dendam kesumat dia terhadap Tun Mahathir dan terbaru dia juga menyerang Tan Sri Syed Mokhtar.

Yang paling aku tak tahan bilamana si pencerai bini melalui blog ni kata Tun Mahathir mengata pasal Datin Seri Rosmah, itulah yang ditulis si bahalol yang tak memberi nafkah pada anak bini dia, mengikut kata si senduk ni semua pemimpin UMNO tahu kununnya Rosmah la punca UMNO rosak sekarang!

Wahai SUCKMYCOCK! Satu Malaya dan satu donia dah tahu siapa punca orang meluat dan benci kat UMNO! Jangan la pasal kau nak seronokkan bekas bos kau tu maka kau mereka-reka cerita bodoh tak masuk akal! Nak tulis joke logik la sikit. Aku tengok dah serupa remodel je dia ni tulis!

Aku tau kau masih lagi baik dengan bos lama kau yang kau puji dan puja dulu. Sebab itu kau conflict Tun M, aku tak perlu sebut siapa bos kau tu. Aku percaya ramai yang tahu.

Dah la masuk DAP jadi anjing si Guan Eng pastu ada hati nak tulis apa yang berlaku dalam UMNO. Kah kah kah, aku nak tergelak joke ada, paling malang sekali bilamana portal bebal macam Free Malaysiakini ambil cerita ini dan paparkan di portal mereka. Takde kualiti langsung.

Lain kali kalau na! k buat c erita biarlah logik sikit, jangan pakai categorical hantam kromo saja, Tun M tak pernah kacau Najib dari apa segi pun. Ini semua tahu, tapi biasa la anjing-anjing kurap yang tak reti nak jaga keluarga sendiri sengaja mereka-reka cerita tahap hanjeng ni.

Eeeuuwww geli la aku nak tulis pasal dia ni...



No comments: