CILI KASI TARUK! MAT SABU SEMAKIN MENGGILA! INI BUKTINYA!

Sindrom Tidak Ingat: Dulu Hentam Mahathir, Kini Dia Lagi Teruk

KEBELAKANGAN ini banyak betul pemimpin Pakatan haram yang mengalami sindorm tidak ingat bila disoal peguam akan kes yang mereka hadapi di Mahkamah. Antara yang terkantoi barubaru ini ialah Mat Sabu dan Khadir Sheikh Fadzir.

Sebelum ini Azmin Ali joke mengaku tidak ingat ada mengeluarkan kenyataan yang membawa maksud Khalid Ibrahim tidak akan kekal sebagai Menteri Besar Selangor kalau Pakatan haram ini menang dalam pilihanraya negeri yang bakal diadakan, sebaliknya dipindahkan ke peringkat pusat.

Sekarang pandai pulak guna alasan tidak ingat ya? Dulu bukan main hentam Mahathir dengan macammacam hinaan dan cercaan bila mantan Perdana Menteri itu menjawab soalan diajukan Suruhanjaya Diraja berhubung video Linggam pada 2001.

Walhal, dari tarikh video tersebut dirakam Loh Gwo Burne pada 2001 sehingga kepada penubuhan Suruhanjaya Diraja pada 2007,memakan masa 6 tahun. Logiklah orang seusia Mahathir disamping tempoh sepanjang itu mengaku tidak ingat. At slightest beliau tidak bohong.

Tapiitu joke tidak terlepas dari jadi bahan kejian dan kecaman para balaci sekelian.

Nah, sekarang Allah swt balas balik kepada pemimpin yang dulu bukan main lagi mengecam Mahathir kerana tidak ingat peristiwa yang berlaku lama dahulu. Mat Sabu sebagai contoh, tidak ingat ucapan yang dibuatnya pada 2009 yang terkandung di dalamnya frasa sama yang pernah digunakan oleh pengasas fahaman Komunis, Karl Marx.

Baru 3 tahun, Mat Sabu dah lupa. Mahathir 6 tahun, Mat Sabu dan macainya dah berkokok memperlecehkan orang tua itu.

Kita taulah Mat Sabu bukan lupa, tapi sebab peguamnya suruh cakap! begitu untuk beri kelebihan kepada kesnya dalam saman ke atas Utusan, tapi yang jelas disitu Mat Sabu dah terang-terang menipu. Ini semua orang tau

Mat Sabu ambil kesempatan dengan trend semasaMahkamah di Malaysiahari ini yang terlalu banyak beri perhatian kepada perkara-perkara teknikal, sehinggakan perkara penting yang menjurus kepada keadilan semua pihak, terlepas pandang begitu sahaja.

Tapi Mat Sabu jangan bimbang, imejnya sebagai pejuang komunis sudah kekal terpahat di hati rakyat. Nak-nak terdedah pula pertemuannya dengan pemimpin PKM, Abdullah CD di Thailand pada 2009, lagilah orang yakin bahawa Mat Sabu memang penyokong komunis.

Tak ada orang yang mahu percaya bahawasokongan Mat Sabu pada 2011ke atas Mat Indera yang mengetuai serangan komunis ke atas balai polis Bukit Kepong dan pertemuannya dengan Abdullah CD2 tahunsebelum itu, tidak ada kaitan.

Sudah tentu ada kaitan, Mat Sabu saja cuba nak menafikan.

Apa pun, Mat Sabu mungkin boleh dimasukkan ke dalam buku Malaysia Guiness Book of Record sebagai seorang penganut syiah dan komunis dalam masa yang sama.

Sumber: Mykmu

Sent by Maxis from my BlackBerry smartphone


No comments: