PANAS BERAPI! ANWAR AL JUBURI HACK BLOG SEL13.COM?

Sedang orang sibuk nak beraya, si Anwar hari tu kata blog dia kena godam dengan hackers UMNO. Aku nak tulis hari tu lagi tapi tak sempat sebab aku gelak berhari-hari dengan alasan bodoh si juburi yang semakin tak laku ni. Muahahahahahahahahaha

Anyway, aku nak tunjuk kat si juburi kunyit ni satu portal yang selalu mendedahkan segala kepincangan Pakatan dan terbaru sekali sebelum blog mantap dan hebat ni dihack, mereka telah membongkarkan penipuan PI Bala Paria. Tak sampai beberapa hari lepas tu, terus saja blog tu digodam.

Nak tau blog apa aku cakapkan ni? Tak lain dan tak bukan ianya adalah Sel13.com. Korang klik dan lihatlah sendiri. Siap tulis Hacked by Spy VVIP. Ini baru betul kena hack juburi oi! Bukan macam kau cakapkan tu. Menipu.

Aku percaya sel13.com dihack, pasti ada tangan Anwar dibelakangnya. Sebabnya mudah saja. Anwar sudah tak tahu nak pusing apa lagi isu Altantuya ni, dia mengharapkan PI Bala Paria boleh membantu kempen fitnah dia tapi bila dia tengok pendedahan sel13.com ni maka dia sudah panik.

Baru keluar stau bahagian je, belum lagi bahagian-bahagian lain. Lancau la lu Anwar, lu sebelum nak bikin benda jahat lu akan kata diri lu kena dulu pastu lu buat so orang tak akan syak sama lu punya kan? Semua dah tahu character kau juburi oi!

Apa lu fikir dengan hack sel13.com tu maka kebenaran tak akan terkeluar? Aku mohon pada yang menjaga sel13.com ni supaya buat blog baru dan teruskan dengan pembongkaran pasal PI Bala Paria tu. Kami rakyat Malaysia mahukan kebenaran.

Blog siapa lagi Anwar nak hack lepas ni?


No comments: