FUYOH! LIM KIT SIANG DAN KEKASIH GELAP DIA MUMMY FOO SEDANG BERKHALWAT DI STARBUCKS AIRPORT SUBANG!


Yang kiri tu la kekasih gelap Kit Siang! Takbir?Ini berita baru aku dapat dari member aku ang berada di Airport Subang, sepasang kekasih yang dah nak lapsed kelihatan sedang bermesra-mesra di Starbucks Subang Airport sebentar tadi. Pasangan kekasih yang dah nak lapsed ni tidak lain dan tidak bukan adalah Lim Kit Siang dan Mummy Foo.

Korang masih ingat lagi kisah kekasih gelap Kit Siang yang bernama Mummy Foo? Blog ini pernah siarkan kisah CINTA TERLARANG pasangan tua kutuk tahap najis ni. KLIK SINI

Kalau ada sesiapa yang berdekatan dengan Airport Subang, sila la ke Starbucks dan anda akan melihat 2 ekor manusia jijik ni sedang bercengkerama. mesti Guan Eng Khalifah PAS ni bangga kan sebab bapak dia pada usia dah nak mampos joke masih boleh ada perempuan simpanan.

Mari kita tanya orang Cina apa pendapat mereka pasa perempuan simpanan ni? Apa? Ok aaaa, talak hal punya ka? Biasa la Cina punya orang manyak open maaa, Anwar categorical belakang joke mereka suka maa, orang Cina lebih american dari american sendiri kan?

No comments: