AKU NAK TANYA LAGI SEKALI, UMNO NAK MENANG PRU 13 KE TIDAK NI?

Dalam 2,3 hari nih kita NAMPAK seakan TIDAK ada keSUNGGUHan daripada pihak UMNO untuk meMENANGi PRU-13.. Kita NAMPAK jelas UMNO tak TAHU siapakah yang akan mengUNDI mereka pada PRU-13 nanti.. Dengan kata lain, UMNO masih KEKAL dengan 'DENIAL Syndrome' untuk TIDAK mengakui bahawa punca mereka NYARIS terSUNGKUR pada PRU-12 lalu kerana SIKAP mereka yang menolak memperJUANGkan kePENTINGan kaum Melayu/ISLAM dan masih berANGGAPan KONONnya kaum Melayu/ISLAM tetap menyokong UMNO.. Sampai bila mereka mahu berMIMPI atau di'HYPNOSYS' sedemikian rupa, tak ada siapa joke TAHU dan PEDULI..

UMNO sepatutnya berSATU-padu ketika ini.. Namun demikian, kita meLIHAT yang UMNO semakin berPECAH-belah untuk menghadapi PRU-13.. Di Selangor, mantan MB Selangor DS Khir Toyo telah menyuarakan keTIDAK-yakinannya untuk UMNO/BN meRAMPAS kembali negeri itu.. Di dalam UMNO pulak, 'BOSS' Wanita UMNO mengHADAPi TEKANAN dari dalam UMNO sendiri pasal ISU NFC.. Selain itu, UMNO pulak diTIPU hidup-hidup dek 'BOSS' Pemuda UMNO yang KONONnya cuba mengGAMBARkan dia meRAIHkan SOKONGan kepada parti dengan hanya pandai berDEBAT dengan 'RAKAN-RAKAN PKR'nya? ->KLIK<-

Jadik? UMNO sebenarnya berJUANG untuk siapa? Apakah para PEMIMPIN UMNO meRASAkan TIDAK perlu untuk mereka bersatu-pada bagi menDAPATkan UNDI kaum Melayu/ISLAM 100%? Apakah UMNO hanya mahu menDAPATkan UNDI kaum Melayu/ISLAM sekadar cukup MAKAN untuk KEKAL menjadi kerajaan? Apakah UMNO meRASAkan kaum bukan Melayu/ISLAM akan berMURAH hati memBERIkan UNDI kepada UMNO? Apakah UMNO meRASAkan SEKUTUnya dalam BN seperti MCA, Gerakan, MIC dan PPP dapat meRA! IH keMEN ANGan? Atau apakah UMNO meRASAkan dengan menyokong bulletin 'NEW Politics' akan meMENANGkan parti ini pada PRU-13 nanti?

UMNO hanya mengHARAPkan POPULARITI DS Najib dan TS Muhyiddin aje untuk meMENANGi PRU-13.. 3 juta LEBIH ahli UMNO lain tak MAMPU nak berTINDAK dan kalau mereka memandai-mandai berTINDAK memBELAKANGi PEMIMPIN, mereka akan diLABELkan pengKHIANAT.. Selain itu, para VETERAN dari UMNO jugak akan 'diPISAHkan' dari parti samada dengan mengHASUT mereka KONONnya mereka diPINGGIRkan atau memutar-BELITkan kenyataan mereka agar diLIHAT meMUSUHi DS Najib.. Ini semuanya kerja JAHAT dari dalam UMNO sendiri sejak gejala POLITIK WANG makin kurang diperKATAkan..

Ya.. UMNO sedang diROSAKkan dari dalam untuk PRU-13 kali ini.. Ini bukan perkara baru pun.. Dah LAMA dah.. Sememangnya wujud KONSPIRASI teRANCANG untuk mengGAGALkan pemulihan UMNO dari dalam.. Boleh diKATAkan, ada pihak dari dalam UMNO sendiri cuba mengHALANG agar UMNO dilihat menJAUHkan diri daripada SOKONGan kaum Melayu/ISLAM.. Sudah tentu sebagai PM, DS Najib TIDAK boleh bercakap atau suara kaum Melayu/ISLAM aje tetapi UMNO itu sendiri kenalah berCAKAP meWAKILi suara Melayu/ISLAM! SIA-SIA aje la pakai nama 'M-A-L-A-Y' pada nama parti?

Apabila UMNO bercakap ala-ala LIBERAL atau PLURALISME, secara AUTOMATIK kaum Melayu/ISLAM akan menJAUHkan diri mereka dari UMNO.. Malangnya, mereka yang berCAKAP dalam NADA sebeginilah di'SAYANGi' oleh DS Najib kerana mahu diLIHAT setanding dengan PKR yang jelas LIBERAL dan mengAMALkan PLURALISME.. Sebab itulah RAMAI kaum Melayu/ISLAM tawar HATI dengan UMNO dan mencari NGO seperti PERKASA, AMANAH atau JATI.. Ini kerana SIKAP para PEMIMPIN UMNO sendiri menJAUHkan mereka ini dari UMNO! Penting sangat ke SOKONGan golongan LIBERAL dan pengamal PLURALISME dalam UMNO ini?

Segala USAHA untuk memulihkan UMNO akan diHALANG dari dalam parti itu sendiri.. Malah, beberapa juruBLOG! yang me nDAKWA mereka meWAKILi UMNO joke sebenarnya berpuak-puak mengikut PEMIMPIN UMNO mana yang SPONSOR mereka.. Ini jugak USAHA teRANCANG dari dalam UMNO agar para juruBLOG ini saling bertelingkah sesama sendiri dan HILANG tumpuan untuk menDEDAHkan keBURUKkan puak-puak PR.. Malah, ada beberapa juruBLOG ini menjadi TALI-BARUT untuk kedua-dua PIHAK asalkan mereka ber'FULUS'! Apa pun, KHIDMAT 'BerBAYAR' ini tentunya tak akan seTANDING dengan KHIDMAT secara sukarela! Jadik, kalau DS Najib ada 'AH-JIB GOR' sekalipun, ianya TIDAK akan mengubah apa-apa!


No comments: