MAHER ZAIN YANG BERJIWA MULIA! MESTI BACA!


Kalau korang nak tengok gambar ketika Maher Zain mengadakan konsert di Stadium Perak, KLIK SINI dan SINI

Aku sempat lepak dengan Maher Zain semalam, ter4ima kasih aku ucapkan kepada Kerajaan Negeri Perak dan Pihak Tourism! Memang hebat la brader Maher Zain ni! Siapa sangka anak muda yang lahir di negara Sweeden ni gaya hidupnya lebih hebat dari orang-orang PAS yang ngaku Islam tapi perangai mengalahkan syaitan je.

Dia lahir di negara bukan Islam namun sikap dan semangat Islam memang hebat! Gaya pertuturan bahasa dan tingkah laku dia sangat mulia. Yang paling most appropriate sekali sepanjang aku bersama dia selama 8 jam semalam aku nampak dia ni langsung tak hipokrit.

Aku tak sangka sebagai seorang artis antarabangsa, beliau begitu baik akhlaknya. Aku juga diberitahu apabila dia tiba di KLIA tempohari, perkara pertama dia buat ialah dia terus menunaikan solat. Sampaikan beg dia joke ditinggalkannya begitu saja di luar surau. Nasib baik le tak lesap.

Banyak lagi kisah Maher Zain ni sebenarnya, aku akan ceritakan lain kali, aku sibuk la wei. nanti aku cerita ya, ada banyak gambar Maher Zain kat aku, nanti aku upload.

Oh ya, terlupa plak aku. Masa konsert haritu bukan 50 ribu tapi 70 ribu yang hadir! Memang terbaik la.

No comments: