Lu Melayu ke Cina..? Let's read to find out more....


All "Pakatan Rakyat" politicians have been corrupt, as well as because only Khir Toyo was charged in court?
The reason is Najib has to please Chinese village who generally to believe which Khir Toyo is the black hand who murderedTeoh Beng Hock.
Teoh Beng Hock incident has caused Najib as well as its BN losing most Chinese neutral votes.
Send! Khir Toy oto prison withcorruptioncharges will assistance BN to recover a little Chinese neutral votes which have been critical for BN to defeat PR in Selangor.
- Kerajaan Rakyat
Read More @ Source

Hanya Orang Dalam Gua Yang Tidak Faham Konsep Gagasan 1Malaysia -- Ahmad

KUALA LUMPUR, 27 Okt -- "Hanya orang dalam gua sahaja yang masih tidak faham dan mempertikaikan konsep Gagasan 1Malaysia kerana lebih 70 peratus rakyat Malaysia faham dan tahu asas gagasan tersebut terutama dari sudut perpaduan, keharmonian dan menghormati perbezaan dalam kepelbagaian kaum," ujar Ketua Penerangan "Pakatan Rakyat", Datuk Ahmad Maslan di sini, hari ini. Walaupun begitu katanya, sesi penerangan berhubung konsep Gagasan 1Malaysia itu akan diteruskan terutama dalam memberi kefahaman lebih jelas dalam lapan elemen yang terkandung dalam konsep gagasan tersebut. "Di dalam aspek Gagasan 1Malaysia terdapat lapan nilai iaitu budaya prestasi tinggi, budaya ketepatan, budaya i! lmu, bud aya inovasi, integriti, ketabahan, kesetiaan dan kebijaksanaan. Kita di bahagian Penerangan telah melakukan pelbagai module untuk menerangkan lapan nilai ini kepada seluruh rakyat Malaysia. "Hasil daripada module yang berterusan inilah, rakyat Malaysia memahami bahawa Gagasan 1Malaysia adalah gagasan perpaduan, gagasan keharmonian antara pelbagai kaum. Tidak ada lagi di Malaysia ini yang tidak pernah mendengar perkataan 1Malaysia kecuali mereka duduk dalam gua," katanya dalam satu wawancara eksklusif dengan "Pakatan Rakyat"-Online di sini. Jelas beliau lagi tidak dapat dinafikan ada pihak yang seboleh-bolehnya cuba menentang gagasan 1Malaysia ini dan pihak tersebut terbahagi kepada dua kumpulan. Kumpulan pertama tegasnya sudah pasti adalah pembangkang kerana mereka bimbang sekiranya 1Malaysia ini berjaya ...

Video Rating: 3 / 5

More Barisan Nasional (BN) | Pakatan Rakyat (PR) | Sociopolitics Plus |
Courtesy of Bonology.com Politically Incorrect Buzz & Buzz

No comments: