PANAS BERAPI! TUN M KATA TUNKU BAGI 1 JUTA KERAKYATAN, TAK KECOH PUN!

Best apa yang RBF Online tulis kat blog dia, KLIK SINI

Ringkas je tulisan dia tapi cukup menujsuk kalbu! Ok la aku nak sentuh pasal apa yang Tun M cakap dalam TV3 tadi, beliau berkata apa yang beliau lakukan adalah mengikut undang-undang. Lagipu RCI tu panjang lagi dan beratus lagi saksi akan turun, partial yang melibatkan Kote Bengkok belum sampai lagi.

Sebab tu Anwar tak berani nak bersuara, dia suruh kekasih dia si Assmin yang juga berkongsi Shamsidar dengan dia attack Tun M di Melacurkini. Anwar risau ni, sebab zaman tu dia TPM dan masa dia berkuasa dulu banyak salahguna kuasa yang Anwar buat di Sabah! Tungguu

Apa yang aku nak sentuh kat sini ialah statement Tun M pasal pemberian 1 juta kewarganegaraan kepada kaum DAP yang tak pernah tahu nak berterima kasih tu. Kalau la Tunku tak bagi mereka dulu, aman negara ni, sebabnya kata mana saja ada kaum DAP ni maka jadi kacau bilau beb!

Kat Indonesia joke sama gak, kaum ni cuba nak buat negara tu macam bapak mereka yang punya akhirnya end-up dengan tragedi 1998 yang membuatkan kaum DAP kat Malaysia beralih arah menyokong BN demi keselamatan.

Kini sejak dibackup oleh Anwar, PAS dan Nizar laknatullah, maka kaum DAP dah besar kepala dan dah mula mintak macam-macam. Bukan takat demand je mereka dah mula berani hina Islam dan Melayu. Lepas tu bila kecoh mintak maaf setel, tapi hakikatnya agama dan bangsa sudah dihina. Mudah saja melayu kena tipu lagi.

Lagi bestnya ada segelintir malayu lahanat yang menyokong Cina dan menghina sesama Islam. Jenis macam ni memang ramai dalam pakatan, mereka ni jenis melayu yang boleh tolak tepi agama hanya untuk bersama kaum DAP. Ada banyak beb, a! ku perca ya korang joke pernah jumpa melayu moden yang kurang Islam, bestnya kumpulan ini dibackup oleh PAS syaitannirrajim!

Anyway kalau nak cerita pasal kaum DAP ni 3 hari 3 malam joke tak habis. So apa yang Tun M perli tadi memang amat panas dan menyusuk kalbu! Sememangnya Tun M adalah Anugerah Allah yang original kepada negara kita yang dirahmati Allah ni.

Lepas ni korang tengok puak Pakatan akan masuk dan memaki hamun Tun M! Tak caya, tengok je la..

No comments: