CILI KASI TARUK! APAHAL LEBAI PAS SEMUA TAKUT DENGAN DAP DAN PKR NI?

HE!HE!HE! Ya.. Sungguh PELIK.. Lebai-Lebai DUNGU PAS sebenarnya memPUNYAi keAHLIan sebegitu RAMAI di dalam PR.. Namun demikian, apabila PEMIMPIN PARTI yang lebih kecil seperti PKR dan DAP La'anatullah berSUARA, Lebai-Lebai DUNGU PAS terpaksa AKUR macam LEMBU diCUCUK hidung.. Kenapa ye? Apakah Lebai-Lebai DUNGU PAS teringin menjadi SAUDARA kepada LEMBU? Jika umat ISLAM mengorbankan LEMBU semasa meLAKUkan IBADAH KORBAN, Lebai-Lebai DUNGU PAS pulak sering diKORBANkan seperti LEMBU terUTAMAnya bila kePIMPINan DAP La'anatullah terlalu KEMARUKkan KUASA!

Walaupun SEMUA maklum bahawa Lebai-Lebai DUNGU PAS terpaksa membuat 'U-Turn' mengikut keHENDAK Majlis SYURA mereka dalam ISU pengGUNAan NAMA Allah SWT, jelas sekali ianya TIDAK dapat memuaskan hati SEKUTU mereka KHUSUSnya DAP La'anatullah.. DAP La'anatullah yang menimbulkan ISU ini bagi MENUTUP ISU pemBERIan TANAH 10 ribu ekar kepada 'TAIKO' PARTI mereka di Perak.. Kali ini PENGERUSI DAP La'anatullah telah berSUARA terhadap PAS berHUBUNG ISU pengGUNAan NAMA Allah SWT ini.. KATAnya,

"Adalah penting untuk Majlis Syura Ulama Pas mengambil satu pendirian yang sama dengan PR dan saya harap Abdul Hadi dapat menentukan pendirian Majlis Syura. Saya merayu kepada Abdul Hadi agar dapat menentukan semula pendirian Majlis Syura ini," ->KLIK<- a="a">

HE!HE!HE! Apa agaknya RESPON Lebai-Lebai DUNGU PAS? Apakah sekali lagi mereka meRELAkan diri menjadi 'LEMBU' kepada keMAHUan SEKUTU mereka?

Kenapa agaknya DAP La'anatullah beriya-iya meMAINkan ISU ini? Sedangkan umat KRISTIAN lain seluruh DUNIA langsung tak KISAH joke jika TI! DAK paka i NAMA TUHAN kepada MUSUH perang SALIB mereka ini? JAWAPANnya MUDAH aje.. Kaum Melayu/ISLAM di NEGARA ini walau apa joke FAHAMan POLITIK mereka tetap berTUHANkan Allah SWT.. OBJEKTIF DAP La'anatullah pulak sejak dulu lagi mahu memecah-belahkan kaum Melayu/ISLAM seperti di Singapura.. Oleh itu, untuk memecah-belahkan kaum Melayu/ISLAM ini, FAKTOR penyatuan seperti NAMA Allah SWT ini haruslah diHAPUSkan untuk meMUDAHkan kerja..

Kenapa DAP La'anatullah menDESAK Lebai-Lebai DUNGU PAS dalam ISU ini? MUDAH aje.. Sejak berpuluh TAHUN dulu lagi Lebai-Lebai DUNGU PAS ini sering memPERTIKAIkan keISLAMan orang ISLAM lain.. Walaupun ISLAM telah WUJUD 1400 TAHUN lebih awal dari keWUJUDan PAS, Lebai-Lebai DUNGU PAS tetap PERASAN bahawa diri mereka KONONnya lebih ISLAM berBANDING orang ISLAM lain.. Jadik, sebab itulah DAP La'anatullah berMATI-MATIan Lebai-Lebai DUNGU PAS menjadi 'LEMBU' kepada TUNTUTan mereka ini.. Apakah Majlis SYURA PAS pulak akan buat 'U-Turn' kerana ingin menjadi 'LEMBU'? Kita tengoklah nanti.. DATUK HARON Din dan TS TAIB Azamuddin RELA ke jadik 'LEMBU'? HE!HE!HE!

Selain itu, PENGERUSI DAP La'anatullah ini jugak menyatakan bahawa Lebai-Lebai DUNGU PAS di Kedah patut menarik balik PERATURAN berPAKAIAN bagi ARTIS sempena sambutan Tahun BARU Cina.. KATAnya lagi,

"Cara berpakaian adalah sesuatu yang bersifat peribadi, sesuatu yang ditentukan sendiri oleh seseorang. Ia bukan sesuatu yang boleh ditetapkan dan disuruh di negara ini,"
->KLIK<- a="a">

HE!HE!HE! Ini joke LUCU jugak.. Apa GUNAnya Lebai-Lebai DUNGU PAS menjadi kerajaan di Kedah kalau SEMUA POLISInya terpaksa dapatkan 'APPROVAL' daripada PENGERUSI DAP La'anatullah ini? Baik BUBARkan aje PAS dan SEMUA Lebai-Lebai DUNGU PAS diarahkan menyertai DAP La'anatullah? Barulah ada MUKA Melayu/ISLAM dalam PEMILIHAN CEC mereka tanpa perlu menyalahkan 'EXCEL Sheet'! Jadik? Apa BEZA! nya Leba i-Lebai DUNGU PAS dengan UMNO?

Apa yang Lebai-Lebai DUNGU PAS nih TAKUTkan sangat kat PENGERUSI DAP La'anatullah ini? Asyik dok kena "LISTEN.. LISTEN.. LISTEN.." aje dengan dia? Tok sah dok KELENTONGlah nak KATAkan ini adalah DEMOKRASI dalam PR.. DEMOKRASI apa keJADAHnya kalau puak MAJORITI jadik 'LEMBU' kepada MINORITI? Dalam pada mereka dok KATA UMNO dalam BN macam tuh, mereka lagi TERUK? Boleh ke Lebai-Lebai DUNGU PAS ini sebutkan PERKARA yang DAP La'anatullah terpaksa AKUR dengan mereka? Ada? Kalau ada agaknya BAB Pok Nik 'ALAIHISSALAM' bagi TANAH 10 ribu EKAR kat PEMIMPIN DAP La'anatullah..


Sumber: Tukang Dok Peghati!

No comments: