GILA PUNYA PAS SESAT! ORANG NAK TOLONG PUN MEREKA MENGATA!

Korang mesti biasa dengar perkataan macam ni kan..."Alah Azeez u asyik nak tolong prang luar je, orang Baling langsung dia tak peduli?" Ini adalah ungkapan yang dijaja PAS dan diguna pakai oleh sesetengah pihak UMNO di Baling mahupun di Kedah.

Aku malas nak cakap banyak la, kalau betul la Azeez ak buat kerja dia kat Baling, hangpa email aku apa hook ayang dia tak buat. Aku boleh siarkan sebab setakat ni aku tanya apa yang teruk sangat depa kata orang Memali tu semua miskin. Ya ka?

Kenapa depa miskin? Sebabnya depa anggap Azeez dan UMNO adalah kafir. Terutama sekali sepertimana yang telah didedahkan oleh CN Al Afghani dalam buku dia sebelum ini. Oh by the way, kalau nak baca buku KAFIRKAH AKU? Sila KLIK SINI

Cakap banyak pun tak guna sebabnya jenis manusia semacam ini bila orang nak bantu katanya tak boleh terima sebab yang nak bantu orang UMNO, kan UMNO kafir? So baik jadi miskin dan kena tipu seumur hidup dari hidup dibantu oleh umat Islam yang menjadi ahli UMNO. Hebat kan?

So, kalau nak cerita pasal hal tu memang 3 hari 3 malam tak habis la, aku just nak share ngan korang tentang misi kemanusiaan yang dibuat oleh KP1M ke Filipina.

Kalau nak baca KLIK SINI dan SINI

Juga baca disini JEMAAH SOLAT SUBUH MINTA SELAMAT DARI TAUFAN

No comments: