LIVE DARI DATARAN! PENJAJAH DATANG DI MALAM MERDEKA!

Aku cukup bangga dengan ayat PM, "Saya akan pertahankan aphorism Janji Ditepati". Tapi dalam masa yang sama aku sedih jugak sebab malam tadi di Dataran Mereka syaitan-syaitan kuning telah mencemari bendera negara ini dengan membawa bendera Singapura yang diubah sedikit untuk diganti dengan Jalur Gemilang.

Anak-anak haram yang tak diajar mak bapak mereka ni telah membuat onar yang pale hina dalam sejarah pembentukan negara Malaysia ni, Tapi apakan daya, pihak berkuasa dah semacam tiada. Aku pun dah tak tau nak salahkan siapa lagi, lagi aku tulis, lagi sakit hati beb:

Meh la kita baca apa ditulis oleh blogger Putra Merdeka kat bawah ni:

Kerja DAPig adik kepada PAPig diseberang tambak semakin mudah! semakin terserlah! Dari awal lagi DAPig hanya memonitor hamba sahyanya untuk turun berdemonstrasi bagi menjatuhkan kerajaan Melayu Islam didalam negara ini.

Ianya dibuktikan lagi dalam rusuhan twenty-eight April yang lalu apabila puak komunis rasis ini sudah tidak mampu menyembunyikan hati perut mereka apabila jumlah dikalangan apek dan nyonya yang turut merusuh begitu meningkat dengan ketara.

Sebab? sebab sudah semakin ramai Melayu haramjadah yang diketuai oleh Anwar Ibrahim menjadikan diri mereka perisai kepada tuhan komunis mereka untuk menjatuhkan kerajaan Melayu Islam ini secara kekerasan dengan mengganas dijalanan.

Read more...

No comments: