KESIAN PM! DIA NAK PERTAHAN JANJI DITEPATI, AKHIRNYA BENDERA NEGARA PAKATAN NAK TUKAR DI DATARAN MERDEKA!

Penyebaran Risalah menukar Jalur Gemilang pada Malam Malaysia menyambut keMERDEKAan. Kita melihat ini perkara yg serious, kerana ada pihak yg tak bertanggungjawab mengedarkan risalah ini. Apakah tujuan ianya di keluarkan?

Ini juga satu hasutan kpd rakyat. Bendera ini melambangkan sesebuah Negara, ttp ianya telah dilacurkan oleh pihak yg tak bertanggungjawab. Wira Perkasa memandang serious perkara ini, kita menganggap pihak tak bertanggungjawab ini tidak menghormati Negara & Raja2 Melayu.

Sikap2 yang tak bertanggungjawab ini tak ubah seperti org2 yang tidak bertamadun, bersikap seperti kebudak-budakan. Apakah tujuan Mereka? Apakan mereka ini mahu Malaysia menjadi Republik?

Kita juga berharap Pihak PDRM jalankan tugas seperti biasa, menjadi benteng kpd Rakyat & Negara. Kita berharap supaya pihak2 berwajib perlu menjalankan tugasnya terutama Peguam Negara. Wira Perkasa merasakan Peguam Negara ini gagal menjalankan tugas & Amanahnya sebagai Peguam Negara. Telah byak lapuran2 Polis tetapi tiada tindakan, contoh Ambiga sebnyak 6000++ lapuran polis tetapi tiada tindakan daripada Peguam Negara. Kita Mendesak Dato Ghani Patail MELETAKKAN JAWATANNYA kerana tak menjalankan tugasnya.

Wira Perkasa merasakan ini Penghinaan yg terburuk dlm sejarah Malaysia......

Irwan Fahmi Ideris
Ketua Wira Perkasa Malaysia

Sent from my BlackBerry wireless device around Vodafone-Celcom Mobile.

No comments: