ZUHUD BULAN RAMADHAN! KERETA RASMI MENTERI BESAR KEDAH BERHARGA RM800,000!!!

Azizan Abdul Razak terus dibalun kiri dan kanan. Bukan oleh UMNO dan Barisan Nasional tetapi daripada kalangan PAS dan Pakatan Rakyat. Dari isu kuasa sebagai Menteri Besar Kedah, kemudian beberapa pendapat Azizan Abdul Razak yang dilihat membelakangkan Pakatan Rakyat, khususnya Buku Jingga sehinggalah kepada perlantikan Exco Kedah dengan Phahrolrazi Zawawi cuba menggulingkan Azizan Abdul Razak, sehinggalah yang mutakhir, Azizan Abdul Razak menentang PAS Pusat dan dasar-dasar terhadap penyenaraian saham-saham FGVH menerusi pemilikan 500,000 section saham berkenaan oleh PKNK.
Kini, satu lagi pendedahan dibuat oleh puak-puak PAS dan Pakatan Rakyat yang cuba untuk menunjukkan Menteri Besar Kedah melakukan pembaziran wang rakyat.
Kenderaan mewah berjenama Mercedez Benz bernombor pendaftaran KCX 8 yang digunakan oleh Menteri Besar Kedah sebagai KENDERAAN RASMI berharga RM800,000 kini terpampang dalam beberapa risalah yang ditemui di selatan Kedah dan diedarkan oleh puak-puak yang berketayap putih berlambangkan logo PAS.... baca selanjutnya di KEDAHAN69ERS.COM

No comments: