CILI KASI TARUK! AMENO WORLD DAN MILO SUAM CUBA MENGGODA PAPA GOMO!

Wahai Pembaca sekalian, kalau korang bangun untuk bersahur dan melayari blog aku yang tak seberapa ini, aku nak share dengan korang satu story panas punya. Ini story pasal blogger takde jantina dan blogger pondan dok menghentam Papa Gomo, boleh dikatakan setiap hari la.

Korang nak tau kisah penuh pasal isu ini, KLIK SINI

Pada pandangan aku, pakatan dah memang unfortunate nak mampos sebab tu mereka akan cari apa saja jalan untuk pastikan mereka tetap popular, bayngkanlah selagi ada artis dalam malaysia ni semua mereka kata masuk PAS, Klik sini untuk pendedahan Blog Cili Padi.

So low class la u allzz, eeuuuwww, aku joke terkena penyakit macam blog artis tu semua. Muahaahha, anyway, apa la sangat si Ameno 'tekde jantina' World dan Milo Gay Suam tu kalau nak dicompare dengan blog King Papa Gomo?

Beberapa hari lepas Lim Kit Siang, si pembunuh melayu pada Tahun 1969 ni telah mengatakan bahawa dia bimbang dengan cybertroopers UMNO yang kuat buat fitnah, tapi apek pokemak tu, (oppsss bulan puasa aku takleh maki) dah lupa si Milo Gay Suam siap offer kepada Facebookers untuk menjadi cybertroopers dengan gaji 500 sebulan! Apa barang beb?

Aku tak heran la dengan pemimpin ke penyokong Pakatan kuat menipu ni, tapi aku heran manusia bebal yang masih lagi boleh percaya dengan si PENIPU ni semua! Owhhhh

No comments: