KUNYIT HANGIT! FITNAH JAHAT ANWAR YANG MAHU MENGHANCURKAN ROSMAH DEMI UNTUK SELAMATKAN DIRI DIA!


Isu Scorpene ada tangan Anwar.

Malah semua isu yang memburuk-burukkan Najib dan Rosmah mesti ada kelibat tangan Anwar.

Suatu masa ketika kes liwat sedang berjalan dan meletup pula kes China Doll dan Siam Doll, Anwar pernah memikirkan satu rancangan 'reverse psychology'.

Dia menyedari susah untuk SAF (atau Saf Anti Fitnah) mengenepikan persepsi salahlaku seks anwar kerana walaupun gerak kerja sodomi tidak ada video, visible China Doll terlalu jelas untuk menafikan anwar sebagai seorang yang tidak bermoral.

Rancangannya ketika itu adalah untuk membuat laporan polis kononnya ada seorang anak muda hensem dan sasa memberitahu dia telah diliwat.

Sebaik saja perkara ini dihebuhkan oleh mesin propaganda BN termasuk blogger, anak muda ini akan ubah kenyataannya.

Anwar melihat strategi menggunakan PI Bala, bekas SB dan Private Investigator yang pernah digajikan Razak Baginda untuk menjauhkan Altantuya dari mengacau diri dan keluarganya berguna.

Dalam kes bunuh Altantuya, PI Bala merupakan saksi yang dipanggil untuk beri kenyataan dalam kes pembunuhan Altantuya.


Dia ada membuat Statutory Declaration atau Surat Pengakuan Bersumpah yang membuat pelbagai tuduhan terhadap Najib dan Rosmah di pejabat PKR.

Kemudian dia telah bertukar kenyataan untuk kata SDnya salah dan dia disuruh.

Lepas tu dia buat sidang akhbar dan hilang. Baca di Wikipedia sini. Ak! ibatnya tak tentu pasal, isu melibatkan Najib dan Rosmah mendapat perhatian media dan persepsi negatif terhadap mereka.

Rancangan Anwar untuk membersihkan dirinya dengan persepsi salahlaku seks melibatkan flip wave sama yang mana diharap sebaik saja anak muda itu buat tuduhan bahawa dia dibayar, buat satu laporan polis terhadap Anwar, orang akan meluat dan enggan mahu dengar lagi sebarang tuduhan salahlaku seks terhadap Anwar.

Mangsa yang Anwar mahu fitnah beli budak ini tiada orang lain kalau bukan isteri Perdana menteri Datin Rosmah Mansor. Dengan sekali lalu, Anwar mahu bunuh dua burung ... salahlaku seksnya dan Rosmah.

Samada rancangan itu telah dilakukan tidak diketahui tapi tidak menolak ia akan digunakan. Oleh itu, baik-baik sapa nak categorical isu seks. Inilah perangkap yang anwar sediakan untuk sesiapa nak mainkan isu seks.

Rasanya persepsi Anwar sebagai orang tak bermoral dan melakukan liwat tidak boleh diterukkan lagi kerana ramai sedar ada tak kena dengan penghakiman yang harapkan pembuktian 100% macam bukti di padang mahsyar.

Bukti untuk mahkamah criminal hanya over in accord with disbelief atau bukti yang tidak boleh disangkal.

Mungkin dan ini hanya mungkin saja, kalau video dia tengah sontot jantan, baru rakyat mahu lihat sendiri. Tapi lebih kemungkinan, rakyat akan muak dan isu seks terhadap Anwar boleh backfire. Kalau jejaskan BN di pilihanraya, kamu akan dipersalahkan.

Kalau masih kepala degil nak juga categorical isu seks, ikut nasihat kami. Siarkan video dan jangan komen dan tuduh sesiapa. Biar rakyat bijak membuat pendangan sendiri.

House PK: Dari apa yang The Unspinners dedahkan ni, aku dah dapat tangkap, memang ada video budak yang kena liwat tu. Tapi kita takut jugak kalau Anwar pusing dan dengan sengaja nak perangkap orang yang mendedahkan sekaligus membersihkan nama dia.

So kengkawan semua, kita kena berhati-hati, sekarang semua dah tahu Anwar memang kaki Liwat dan Kaki Main China Doll. aku joke se! tuju kal au ada video budak lelaki tu kena sontot maka elok didedahkan je sekarang. Biar rakyat menilai sendiri.

Tapi aku percaya orang PKR dan PAS serta DAP ni kalau Anwar liwat depan mata joke mereka akan kata ini Fitnah jahat UMNO, mereka akan salahkan UMNO jugak! Confirm punyala!

Hati-hati dengan sebarang pendedahan lepas ni....sekadar peringatan je..

No comments: