CILI KASI TARUK! BENARKAH TUN DR MAHATHIR SEORANG DIKTATOR?

SUSAHnya menjadi seorang PEMIMPIN apabila kita diLIHAT sebagai 'SAVIOUR' oleh para PENYOKONG kita tetapi diLIHAT jugak sebagai DIKTATOR oleh mereka yang meMUSUHi kita.. Sebut aje mana-mana PEMIMPIN yang diLABELkan sebagai DIKTATOR.. Bukankah mereka NAIK sebagai PEMIMPIN sebelum ini kerana mereka diLIHAT sebagai 'SAVIOUR' oleh RAKYAT di NEGARA mereka? Untuk berlaku ADIL, anda baca balik SEJARAH naik-JATUHnya para PEMIMPIN seperti arwah SADDAM, arwah GHADAFFI, mendiang MAO, mendiang Kim Il Sung , HITLER dan jugak STALIN.. Ini adalah LUMRAH keHIDUPan..

NAIKnya mereka kerana diSOKONG oleh RAKYAT dan begitulah keJATUHan mereka dan FAHAMan mereka kerana RAKYAT jugak.. Dengan KATA lain, TIDAK ada PEMIMPIN yang boleh menDABIK DADA KONONnya mereka jadik PEMIMPIN kerana PILIHan Tuhan atau sebagainya.. LAINlah kalau mereka tersebut adalah para RASUL dan NABI yang sememangnya diLANTIK oleh Allah SWT.. Namun, selepas keWAFATan Rasulullah SAW, hanya orang GILA sahaja yang meRASAkan dirinya adalah PEMIMPIN PILIHan Tuhan.. Tak KIRAlah betapa BANYAKnya 'GAMBAR ZUHUD' orang itu terSEBAR dalam media INTERNET!

TUN Dr. Mahathir yang diLABELkan bermacam-macam GELARan BURUK oleh Lebai-Lebai DUNGU PAS dan puak-puak 'PenJUBOR' PKR jugak TIDAK terKECUALI.. Walaupun beliau sudah PENCEN 10 tahun, ternyata sekali PENGARUH beliau yang meRUPAkan PM pale berJASA masih diGERUNi oleh mereka yang diNYATAkan tadi.. Untuk itu, mereka cuba memperKECILkan TUN Dr. Mahathir dengan menyamakan beliau seperti para DIKTATOR di Timur Tengah dan AFRIKA.. Mungkin TUN Dr. Mahathir pun terINGIN nak isi MASA 'FREE'nya, maka beliau menCABAR agar keDIKTATORan beliau diBUKTIkan..

"3. Apabi! la saya ditemuramah sekarang, walaupun oleh orang yang tidak bermusuh dengan saya, soalan-soalan mereka ternampak yang mereka agak percaya bahawa gelaran terutama gelaran diktator yang diberi kepada saya adalah tepat dan berasas kepada kepercayaan bahawa saya adalah seorang diktator.

4. Apakah yang saya lakukan yang menyamakan sifat dan perbuatan seorang diktator.

13. Saya ingin tahu daripada pelawat ke blog saya tentang apakah yang saya telah lakukan semasa saya menjadi Perdana Menteri Malaysia yang menjadi bukti bahawa saya adalah seorang diktator.
" ->KLIK<-

Ya.. Itulah BENTUK CABARan yang diLONTARkan oleh TUN Dr. Mahathir.. Namun demikian, kita FAHAM bahawa TUN Dr. Mahathir jugak sebenarnya MENYINDIR para PEMIMPIN PAS, DAP La'anatullah dan PKR serta para PENYOKONG mereka yang sememangnya DUNGU! Kenapa TIDAK? Jika CABARan TUN Dr. Mahathir ini diSAHUT, ianya SEKALIGUS akan menJADI satu bentuk perBANDINGan antara keJAYAan beliau dengan keGAGALan para PEMIMPIN PAS, DAP La'anatullah dan PKR seperti Pok Nik 'ALAIHISSALAM', 'KELUARGA 69' Penasihat PKR dan tentunya DINASTI LIM + SINGH!

Dengan KATA lain, CABARan TUN Dr. Mahathir ini UMPAMA 'CERMIN' kepada para PEMIMPIN tersebut untuk meLIHAT sendiri SIAPA diri mereka tuh sendiri! Apakah mereka itu lebih BAIK sebagai PEMIMPIN berBANDING TUN Dr. Mahathir yang diGELARkan DIKTATOR oleh mereka dan para PENYOKONG mereka yang DUNGU? Jika mereka meLABELkan TUN Dr. Mahathir itu ZALIM, apakah mereka jugak TIDAK ZALIM? BAIK sangatlah para PEMIMPIN itu KONON?

- Apakah Lebai-Lebai DUNGU PAS TIDAK menZALIMi mantan PEMIMPIN mereka seperti Datuk Hassan ALI dan Datuk Nasharuddin Mat ISA?

- Apakah para 'PenJUBOR' di dalam PKR TIDAK menZALIMi bekas PEMIMPIN mereka seperti Datuk Zul-KULIM dan RAMAI lagi yang diFITNAH seSUKA hati?

- Apakah REJIM DINASTI LIM + SINGH di dalam DAP La'anatullah TIDAK menZALIMi ahli-ah! li berBA NGSA Melayu/ISLAM seperti Tunku AZIZ?

Jadik, itulah sebabnya TUN Dr. Mahathir meLONTARkan CABARan sedemikian agar kita semua sebagai RAKYAT dapat meNILAI dan TIDAK menJADI manusia yang KUFUR NIKMAT seperti Lebai-Lebai DUNGU PAS! Malah, sepatutnya Pok Nik, 'KELUARGA 69' Penasihat PKR dan DINASTI LIM + SINGH yang sebenarnya menepati ciri-ciri DIKTATOR.. Cuba anda LIHAT bagaimana mereka berKUASA di dalam PARTI masing-masing.. TIDAKkah menyamai keDIKTATORan yang sering diKUTUK mereka sendiri di Timur Tengah dan AFRIKA? Jadik, LAYAKkah mereka ini diAMANAHkan dengan KUASA sedangkan merekalah DIKTATOR sebenarnya?

Nukilan Tukang Dok Peghati

No comments: