REFORM DEFORMED? ADAKAH UMNO MASIH NAK PERCAYAKAN HANJENG JUBURI YANG MENYALAK GILA?

Susah kalau jenis manusia yang anggap diri dia sangat bagus ni, ini satu penyakit yang sangat merbahaya dan selalunya orang semacam ini adalah dikalngan orang yang SAKIT JIWA. Kalau tak sakit jiwa pun, jenis manusia ni adalah dari manusia yang kurang keyakinan diri, sebab itulah dia suka komen orang lain tak bagus, hanya cari dia sahaja akan membeawa kemenangan.

Inilah yang berlaku kalau nak sangat reformkan parti orang lain. Tapi diri sendiri bergelumang dengan tahi. Yalah, kalau nak marah dia pun, mentor dia joke suka categorical depan belakang, dia sendiri joke sapu bini orang sampai bercerai la. Pastu dia nak tunjuk pandai. Hik hik hik

Nampaknya beberapa artikel dari blog ini telah membuatkan hanjeng juburi itu naik angin. Dia kata blog-blog kita yang tal bertuan ini akan hancurkan UMNO padahal kalau korang tengok blog anak haram yang tak tahu halal-haram tu, lagi tak hengat hasutan dia beb.

Ada satu artikel pernah ditulis oleh manusia durjana penjilat kunyit juburi ni dimana dia menghasut rakyat dengan mengatakan Tun M joke terlibat dalam skandal Scorpene, yalah bukan directly tetapi sialan ni telah menggunakan portal yang dibiayai oleh SOMEBODY dalam kerajaan untuk menghentam Tun M.

Hari demi hari anjing kurap yang menipu dengan mengatakan bahawa dialah pencipta Mahafiraun dan Mahazalim ni, cuba menghasut dan cuba melaga-lagakan PM dengan Tun M, namun Alhamdulillah segala hasutan dia tak menjadi sebab semua orang tahu siapa anjing kurap ni sebenarnya.

Ini artikel terakhir aku tulis pasal kurap ni, sebab ianya sangat menjijikkan nak cerita pasal manusia syok sendiri, dia ingat dia la pandai, dia ingat dia sajalah tahu apa rakyat nak. Kalau orang ni rasional serta! intelek tual seperti dikatanya sudah tentu orang akan menerima pendapat dia, tapi yang kita nampak hasutan demi hasutan serta artikel syok sendiri saja dibuatnya.

How can we decider somebody els when we yourself have been not certain what have been we doing? Bagitau aku berapa ramai atau berapa ramai atau berapa ribu dia melalui blog kurap dia yang asyik menghentam Tun M itu telah mengibah atau meREFORM rakyat Malaysia? Bagi la statistik! We want to know.

Dia kata aku dan kengkawan bloggers aku ni semua akan hancurkan UMNO, dia buat apa? Kita tak guna nama UMNO joke dalam blog kita ni, kita tak besar kepala dan bagitau satu dunia yang kita boleh mengubah minda orang. Kita bagi pilihan, kita bukakan kebenarna Pakatan haram.

Kalau ikut hanjeng kurap tu, apa saja keburukan pembangkang jangan kita cakap. Kita diamkan saja,itu la pengajaran seorang hanjeng kurap yang masih sayangkan al juburi. Sudah berkali aku katakan dia ni memang tak boleh dipercayai.

Takkan la kita bongkarkan kejahatan Pakatan pastu kita tuduh sebagai blogger Porno? Aku redha dipanggil apa pun, asalkan rakyat Malaysia yang aku sayangi tahu akan kebenarannya. Rakyat berhak untuk mengtahui siapa bakal PM mereka. Pernah dengar heading "Don't shoot a messengger!"?

Macam hari itu aku bagitau, ini adalah doktrin al juburi yang cuba didakyah secara halus oleh kurap deform, dia marahkan orang yang mneyebarkan berita pasal perangai buruk pimpinan PR tapi dia tak marahkan pemimpin PR yang melakukan ZINA, LIWAT dan macam-macam lagi la.

Tapi bila partial Shahrizat yang telah dibebaskan dari segala tuduhan oleh SPRM, wah bukan categorical lagi si lahanat kurap ni menghentam Shahrizat, siap melaga-lagakan Shahrizat dengan Raja Nong Chik lagi. Kalau pimpinan UMNO masih tak nampak lagi, aku tak tau nak kata apa la/

UMNO kena berhati-hati dengan kurap misshapen ni, aku dengar korang banyak jemput dia dan semua cerita UMNO terbocor belah sana. jangan la jadi bodoh. Manusia hanjeng macam dia ni mana ada maruah punya.! Dia aka n lakukan apa saja untuk menyeronokkan al juburi.

Jauhi kurap ini demi kesejahteraan UMNO! UMNO dah ada banyak tojan horse, jangan la tambah lagi, ini nasihat free aku, kalau masih berdegil dan nak engage mamat sapu bini orang ni sebab kononnya dia intelektual tahap tong taik punya, afterwards silakan!

Peace y'all!

No comments: