GEMPAR LAGI!!! PEGAWAI KHAS MB KEDAH DISIASAT INTERPOL AMBIL DUIT HARAM ANTARABANGSA!!!

Sumber di Pejabat Menteri Besar Kedah melaporkan, salah seorang Pegawai Khas Menteri Besar bernama Roslizan garbage bin Zakaria dengan nombor kad pengenalannya 651209-02-5303 dan seorang ahli PAS Yan bernama Mohd Tazizi sedang disiasat oleh pihak Interpol berhubung kes kemasukan dana asing dari uar bagi membiayai aktiviti politik PAS Kedah terutama untuk PRU13.
Walaupun berita ini tidak dihebahkan menerusi media-media massa, namun sumber di Pejabat Menteri Besar Kedah telah mengesahkan berita ini.
Beberapa minggu lepas, laporan tentang kehadiran agen Kerajaan Singapura ke Kedah telah dibuat oleh media-media sosial dan alternatif. Walau bagaimanapun, agen yang dimaksudkan tidak pula dipaparkan. Agen berkenaan dikatakan telah dihantar oleh PAP Singapura untuk 'memberikan nasihat' kepada kelompok PARASIT PAS Kedah terutama dalam gerak kerja menjatuhkan Azizan Abdul Razak bagi memastikan penguasaan DAP yang lebih meluas di Kedah.
Bagaimanapun, Himpunan Hijau Ke Putrajaya telah mengesahkan kehadiran agen Singapura tersebut.
Seorang wanita yang dikenali sebagai CEROLIN HONG yang dikenalpasti sebagai agen Singapura telah hadir ke Himpunan Hijau Ke Putrajaya. CEROLIN HONG menyamar sebagai wartawan dan mencatatkan setiap butiran untuk dihantar ke Singapura.
Justeru siasatan Interpol ke atas Roslizan Zakaria dan Mohd Tazizi dilihat mempunyai kaitan dengan CEROLIN HONG.... SAMBUNG BACAAN DI KEDAHAN69ERS.COM

No comments: