CILI KASI TARUK! INI BUKTINYA NIZAR LILIN MEMANG GILAKAN PUBLISITI!

Apabila Nizar Jamaluddin diheret ke mahkamah kerana membuat fitnah terhadap ATM dan Najib Abdul Razak, sebenarnya itulah yang dimahukannya. Nizar Jamaluddin seperti yang diketahui, menjadi nama yang sudah amat membebankan, tidak sahaja kepada PAS Perak, sebaliknya kepada Pakatan Rakyat Perak yang bercita-cita untuk menguasai semula pentadbiran negeri dalam PRU13.

Terlalu banyak angkara yang dilakukan oleh Nizar Jamaluddin yang menyebabkan Pakatan Rakyat Perak mendapat malu. Walaupun cuba dilindungi oleh Nga Kor Ming dan Ngeh Kor Ham dengan pengalihan isu yang tidak membabitkan Nizar Jamaluddin, namun rata-rata, ramai yang terus mempersoalkan dan mentertawakan gelagat Nizar yang semakin tidak keruan kebelakangan ini.

Pembohongan Nizar Jamaluddin yang masih berangan-angan untuk menjadi Menteri Besar Perak juga telah didedahkan oleh pelbagai pihak. Pembohongan terbarunya adalah tentang betapa kecutnya pemimpin UMNO Perak yang berceramah di Kampar yang kemudian berdasarkan bukti, Nizar sebenarnya yang kecut perut apabila ceramah-ceramahnya mula didekati oleh para pemimpin UMNO.

Read more...

No comments: