GEMPAR BERAPI! AMBABIGA MEMPERBODOHKAN UNIT AMAL PAS MACAM BABI TAK BEROTAK!

Aku pelik dengan orang Melayu kita ni, satu masa dulu semuanya marah pada AMBABIGA kerana pertahankan murtad, oppssss, AMBABIGA masih pertahankan murtad dan terbaru dia juga mempertahankan LGBT! Segala kemungkaran ni kepalanya adalah AMBABIGA.

Tapi puak PAS terutama sekali section pale jijik dalam dunia iaitu UNIT AMAL PAS, sanggup menjadi anjing dan membawa betina sundal yang meyesatkan ini, siap bag insurance mengalahkan Perdana Menteri woo. Aku tak faham PAS amalkan agama apa sebenarnya? Apakah ahli section AMAL ni tak berakal? Adakah mereka ini ibarat BABI DICUCK HIDUNG je?

Sekarang aku nak bagi korang tengok video si AMBABIGA yang telah aku cilok dari blog Minaq Jinggo, dalam video ni, korang boleh tengok bagaimana si betina sundal PARIA ni boleh pertahankan si Peliwat yang memberi isyarat untuk merempuh polis:



Lepas tengok video ni maka korang akan nampak betapa bodohnya betina Paria ni, sudah ada bukti Anwar yang mulakan rusuhan ini, tapi dengan angkuh dia kata bukan Anwar yang mulakan. Dari semalam lagi aku nampak Ambiga nak salahkan UNIT AMAL PAS yang bodoh nak mampos ni sebenarnya.

Elok la tu, jadi anjing si betina yang sokong MURTAD dan SEX BEBAS ni, last-last kena balik muka UNIT AMAL PAS SENDIRI! Padan dengan muka pas, jadi lagi anjing si betina gampang ni. Pada aku ini adalah balasan Tuhan pada parti yang menyesatkan umat Islam ni sebenarnya!

No comments: