FUYOH! ANAK NIK AZIZ PUN DICARI POLIS ARAB SAUDI - MESTI BACA!


Al kisahnya anak Nik Aziz pun ada kat Mekah siap promo bersih depan Kaabah lagi, gambar ini telah diemail ke aku oleh Pejuang Jawa. Terima kasih Pejuang Jawa, aku harap polis Arab Saudi tangkap mamat ni sekali. Kurang ajar ni. Meh kita baca pendedahan sel13.com pasal lahanat yang mencemarkan Makkah dan Madinah demi Bersih.

Seperti yang kita semua sedia maklum, dua pelancaran BERSIH 3.0 telah diadakan oleh aktivis-aktivis BERSIH 3.0 di Mekah dan Madinah pada pagi twenty-six April 2012.

Tujuan pertemuan adalah bagi melahirkan sokongan terhadap objektif perhimpunan BERSIH 3.0 di Malaysia dan kononnya sebagai keperihatinan rakyat Malaysia di Arab Saudi bagi memastikan keadilan dan ketulusan di dalam pilihanraya tidak terhenti di Malaysia sahaja.

Kebanyakan rakyat Malaysia yang mengaku sebagai aktivis-aktivis BERSIH 3.0 di Mekah dan Madinah ini terdiri daripada pelajar-pelajar Malaysia yang mengikuti bidang pengajian agama tajaan Kerajaan Arab Saudi serta rakyat Malaysia yang sedang menunaikan umrah.

Read more...

No comments: