AISKRIM HANGIT! MUDAHNYA ANWAR NAK LEPAS TANGAN!

Setelah dua hari pejuang-pejuang negara sibuk mempertahankan negara dengan segala jenis keganasan malah dengan polis joke kumpulan-kumpulan itu boleh tunjuk berani.
Mungkin selepas ini BERSIH boleh dijadikan acara tunjuk ganas gilang gemilang tahunan dengan diketuai peguam terkemuka negara S.Ambiga serta tokoh seks kebanggaan pejuang tersebut iaitu Anwar Ibrahim.

Sepanjang demonstrasi yang kononnya aman dengan slogan DUDUK dan BANTAH kemudiannya menjadi acara REMPUH dan PUKUL POLIS dan ia masih lagi dipertahankan oleh pejuang-pejuang tiada akidah dan sivik tersebut.

Adakah Anwar Halau Lalat Hijau?Yang mereka tahu hanyalah arahan yang dikeluarkan oleh Anwar kepada Azmin Ali supaya merempuh pagar polis.

Begitulah nampak gayanya, kuasa Anwar ibarat wahyu yang turun dari langit dan wajid untuk dilakukan berbanding arahan polis.

Mungkin sekarang Anwar kecut perut kerana rakaman video mengenai arahan yang beliau keluarkan itu telah tersebar ke seluruh dunia namun puak-puak ini masih mahu menegakkan benang yang basah.

Bukti sudah ada, tetapi masih tidak mahu mengaku.1001 alasan dikeluarkan dan semuanya tidak logic.

Read more...

No comments: