PANAS BERAPI! PEGUAM MINTAK NYAWA KERANA TERANCAM? SIAPA ANCAM DIA?



Aku pelik la, ada satu blogger ni dia mintak keadilan untuk orang diatas ni, tapi pada masa yang sama dia ni jugak terlibat dalam menganiaya orang. KLIK SINI

Aku tak faham dengan manusia dua alam macam ni, kononnya bantu mamat dalam video kat atas ni dari dibunuh oleh pihak tertentu, tapi dalma masa yang sama blogger ni jugak bersekongkol dengan CONMAN! Errrr pelik betul la dunia ni!

Anyway, aku ambil video atas tu dari blog Another Brick, klik sini

Kalau korang lihat video ni, mamat tu mintak nyawa sebab ada pembesar nak bunuh dia la kata dia. Aku joke tak tahu apa kisahnya ni, kalau korang nak tahu lebih lanjut. Baca sini

Berbalik pada blogger yang aku tak sebut nama tu, korang agak-agak siapa blogger tu ya? He he he

No comments: