PANAS BERAPI! LAGI BUTIRAN TENTANG KES KHALWAT USTAZ SYAITAN BADRUL AMIN! MESTI BACA

Semalam blogger Pakatan yang aku cabar supaya terangkan pasal isu Khalwat Badrul Amin ni akhirnya sudah pun menjawab, namun jawapan mereka tersangatlah jawapan playsafe atau jawapan berlapiskan kondom!

Mereka masih cuba menegakkan benang yang basah, paling aku tak tahan bilamana Milo Suam kata dia ada kat sana dan dia nampak Badrul Amin steady je. Macam takde apa pun. Dei Milo Gay Suam, hang ingat kalau dia kantoi dok merendek bini orang, dia akan bagitau korang ka? Apa punya turr la kau ni.

Korang nilaikanlah sendiri betapa hina dan jijiknya blogger Pakatan ni, dah tahu Ustaz Donia mereka kantoi pun masih gak nak pertahan lagi, padahal kita kalau orang UMNO terlibat dan didapati dia bersalah kita tak pertahan kita siap balun lagi! Inilah bezanya kita dan Pakatan!

Lantak pi la depa, biar mereka terus-terusan meroyan, aku nak tambah lagi info yang aku dapat semalam. AKu dah dapat detailnya, begini:

Pegawai JAIP telah buat repot di balai kuantan pada jam 10.28 malam bertarikh 25hb Feb 2012. Kes serbu bilik no 8365 Swiss Garden adalah kes khalwat. Yang hebatnya, terdapat usaha tutup kes ini di mana ada rakan-rakan Badrul Amin yang ada di Hotel telah cuba sogok RM 3 ribu pada pegawai Jaip, tapi syukurlah tawaran itu di tolak.

Kes ini sah berlaku awal pagi semalam, lebih kurang jam 2 pagi. Kedua mereka dicekup oleh suami perempuan itu sendiri di dalam bilik yang di tempah secara berasingan oleh Badrul Amin. Apabila peguatkuasa agama JAIP sampai, kedua2nya sudah lengkap berpakaian. Bermati-matian kes ini cuba ditutup oleh pucuk pimpinan PKR.

Namun ianya agak terlambat kerana orang-orang hotel dah tahu. Nak tak nak dia kena hadapi juga, namun aku agak kecewa dengan sikap sesetengah bloggers pembangkang yang da! h tahu k ebenaran tapi nak spin dan tutup cerita ni seolah-olah takde apa yang berlaku!

Bertaubatlah wahai kamu semua yang masih ada dalam PKR! Tinggalkanlah parti yang bertuhankan LENDIR ini! Dari pemimpin atas sampai la ke bawah semua kantoi pasal lendir dan kunyit je! Ingat PKR ingat Seks!

No comments: