CILI KASI TARUK! BADRUL AMIN AL KHALWATI NAK SAMAN SEMUA PENGAMAL MEDIA YANG SIARKAN KISAH HITAM DIA!

Wah! Yang Berbahagia Ustaz Donia Wal Khalwati sedang berbincang dengan counsel buruk dia untuk menyaman sesiapa yang menyiarkan kisah khalwat dia semalam. De Ustaz Khalwat, kau ingat senang-senang kau nak saman? Padahal kau memang sah ditangkap khalwat!

Lu sendiri dah mengaku kan Badrul? Laki perempuan yang kau panjat tu yang tangkap kau kan? Lu siap suruh PKR bayar rasuah kat JAIP untuk cover kes kan? Sekarang lu nak saman ya? Saman jangan tak saman, ramai kau kena saman ni.

Wahai Badrul, ada banyak lagi cerita pasal kau akan didedahkan oleh kami semua, siap ada sokumen lagi! Aku cabar kau la Badrul, sepertimana kau berani panjat bini orang tu, berani macam tu jugak kau saman semua pengamal media yang keluarkan story kau semalam!

Kita tengok siapa yang kena! Gambar pun ada Badrul, kau panggil orang syaitan dulu kan? Sekarang Allah bayar money dan tunjuk pada seluruh dunia siapa syaitan yang sebenar! Badrul Amin, lu adalah Bapak Syaitan, taraf lu rendah sikit dari PENDOKONG ISRAEL bernama Anwar al juburi.

No comments: