PANAS BERAPI! NASRUDDIN TANTAWI DAH MULA SOUND ANWAR DENGAN GANAS!

Dari semalam aku tengok Anwar tak senang duduk jadinya setelah dia membuat kenyataan BODEK terhadap Israel, pastu dia panggil anjing-anjing dia serang FB dan Blog yang menghentam si ANJING ISRAEL ni. Meroyan dan terkencing le cybertropper Pakatan nak memepertahankan kenyataan Anwar pasal Israel.

Kemuncaknya bila TPM,Tan Sri Muhyiddin Yassin bersuara, maka gabra Anwar semakin memuncak, dia siap bagi amaran supaya jangan putar belitkan kenyataan dia. KLIK SINI

Tak payah kasi amaran la Anwar! Lu punya amaran semua tak boleh pakai, kalau lu mau saman lu hanya akan saman orang yang tak boleh bawak damage sama lu punya. Apasal lu tak mau saman itu Dato T, Ezam, Ummi dan ramai lagi yang kata lu ni kaki belakang dan jalang? Itu kita semua dah tahu walau anwar batangnya panjang dan bengkok tapi telornya takde sebab tu dia takut nak saman, nama-nama aku sebut tadi?


Tapi aku sekarang ni nak cerita pasal Ketua Pemuda PAS Pusat iaitu Nasruddin tantawi yang semalam dalam chatter dia telah menempelak Anwar ekoran Anwar menyokong ISRAEL! Aku percaya ramai lagi yang betul-betul Islam akan bersuara tapi....

Sepereti mana yang kita tahu PAS apabila ada pemimpin dia kutuk Anwar maka tukang bersuara tu akan dibuang sama macam Hassan Ali. Marilah kita sama-sama tunggu apa Nik Aziz akan kata lepas ni? Mungkinkah Tantawi akan dipecat dan Nik Aziz akan kata dia kurang moral?

Kita tunggu dan lihat...

No comments: