GEMPAR BERAPI! BUKTI WARTAWAN YANG FITNAH ROSMAH ADALAH GAY SURUHAN ANWAR!

Kata orang tua-tua "Hanya Jauhari yang mengenal Manikam". Begitu jugaklah dalam kes Anwar ni, hanya seorang LGBT yang akan kenal seorang GAY. Rupa-rupanya aku dapat tau kolumnis yang tulis dalam Sydney Morning Herald tu adalah seorang GAY. Meh aku bring sikit kat bawah ni.

Kolumnis Sydney Morning Herald, Andrew Hornery yang mendakwa DS Rosmah belanja lebih RM300,000 masa cuti di Sydney, sebenarnya adalah wartawan yg tidak ada kredibel. Dia ni kira kaki Gosip la, macam sesetengah wartawan yang confused tak tau depa tu laki ka pompuan punya jenis la, senang cerita LGBT punya spesis la.

Gaya Auww gitu kan? LGBTDia ni ada kolum report dan tulisannya hanyalah berdasarkan report semata-mata...faham? Gosip wahai Pakatan anak haram punya blogger! Bukan la kredibel macam video Anwar yang tutuh China Doll atau air mani yang terdapat dalam bontot Saiful tu! Jangan la pasal korang marah sangat kat DS Rosmah sampai si GAY ni joke korang nak halalkan! Tau la BOS korang tu LGBT gak! Agak-agak le.

Mesranya.....Horney juga kerap disenaraikan sebagai 'Australia's Worst Journalist' (lihat Sydney Morning Herald - Australia's Worst Journalist. KLIK SINI
< div>
Si blogger Ameno World kata ini adalah laporan yang benar dan berfakta! Apa? Berfakta? Kalau inilah mentaliti korang wahai bloggers Pakatan anak Haram, maka selayaknya kamu berpemimpinkan seorang GAY bernama Anwar al Juburi.

Untuk pengetahuan pembaca sekalian. Si Horney juga dikenali dikalangan dunia report Sydney dan Australia sebagai 'openly happy transsexual'. LGBT la tu! Jadi lain kali sebelum korang nak percayakan sesuatu berita terutama sekali dari kalangan golongn Berkulit Putih atau Westerner ni, siasat dulu!

Maka dengan ini sah DS Rosmah telah difitnah dengan begitu teruk sekali. Kesian DS Rosmah, asyik-asyik menjadi mangsa Pakatan Haram ni. Lepas ni korang tengok la macam-macam lagi mereka akan kenakan DS Rosmah, al maklum la PRU dah dekat, nak serang Najib dah takde indicate kan? So depa serang la sama isteri dia.

Anwar sangat bijak, dia tau golongan ini mempunyai semangat 'KUNYITHOOD' atau 'GAYHOOD' yang sangat kuat. (kalau kita brotherhood la). Mereka akan buat apa saja demi mempertahankan satu sama lain, Jadi sekarang korang dah boleh nampak kan?

No comments: