PISANG PANAS! APA HAL DENGAN SALLEH YAACOB NI?

Apa hal Salleh Yaacob ni? Betul ke dia nak bersara dari dunia hiburan hanya kerana video diatas tu? Come on Salleh aku peminat kau dari dulu lagi, jangan kecewakan aku demi nak seronokkan anjing-anjing Pakatan yang tak setara mana pun. Apa barang kau ni Salleh?

Lelaki kuat macam kau ni yang boleh kahwin sampai empat takkan la dah takut dengan benda yang tak seberapa ni? Apa masalahnya? Cuba kau cerita Salleh oi! Jangan kasi aku malu la Salleh! Be the male dan teruskan apa yang kau percaya selama ini. Kalau kau rasa kau hilang peminat kerana video ni, kau salah Salleh..

Aku percaya makin ramai akan meminati kau sebab kau menokong apa yang betul dan bukan macams esetengah penyokong Pakatan yang dah tau apa yang ,ereka sokong itu salah tapi masih nak sokong jugak! Come on Salleh, buat lagi video, kita nak tengok lagi.

Wahai Salleh jangan sampai aku mula panggil kau SALLA kerana insiden ini!

No comments: