ISU LAHAD DATU NI, NAK TUNGGU APA LAGI? TUN M PUN DAH BERSUARA







Mantan Perdana Menteri, Tun Mahathir Mohamad berpendapat kerajaan tiada pilihan lain kecuali melancarkan serangan balas terhadap penceroboh di Lahad Datu, dekat Sabah dan bersedia menghadapi kemungkinan serangan hendap yang berterusan di masa akan datang.

Saya berpendapat kerajaan cukup berhati-hati dalam menangani isu ini dan berharap ia dapat diselesaikan tanpa pertumpahan darah.

Tetapi malangnya berlaku pertumpahan darah dan usaha kerajaan kita tidak dihargai oleh penceroboh hingga sanggup membunuh anggota pasukan keselamatan negara.

Sekarang ini, tiada jalan lain di pihak kerajaan selain melancarkan serangan balas supaya penceroboh dapat dihapuskan kerana mereka yang menyerang Sabah bukan kita yang menyerang mereka, katanya kepada pemberita selepas module Himpunan Rakyat anjuran Persatuan Pribumi Perkasa Malaysia (PERKASA) di Dataran Bagan Serai yang dihadiri hampir 13,000 rakyat jelata dari sekitar Bagan Serai dan Parit Buntar.

Beliau berkata, isu ini tidak akan tamat begitu sahaja sebaliknya pihak penceroboh akan cuba melaksanakan serangan hendap di masa akan datang dan perkara ini tidak boleh dipandang ringan.

Baca seterusnya di Perak Today

House PK: Dalam kita dok serang Tuan Chua, jangan lupa dalang utama adalah `ANWAR IBRAHIM`. Dia sama Utusan dan TV3 tapi kenapa dia tak nak saman The Inquirer yang mendedahkan dia ada campurtngan? Wei Anwar lanciau, lu adalah pengkhianat dan sesiapa yang menyokong lu pun sama pengkhianat.

Apa patut kita buat dengan Pengkhianat pembaca sekalian???


No comments: