GEMPAR BERAPI! SKANDAL PANAS BUNG MOKHTAR DIDEDAHKAN -MESTI BACA

"Brotherhood" - perkataan yang tak pernah difaham atau dirasai oleh segelintir pemimpin UMNO. Serius aku cakap, aku masih terkilan dengan apa yang berlaku pada Kak Ijat atau Sharizat dalam isu NFC! Aku tak marah pembangkang sebab aku tau mereka memang mahu menjatuhkan musuh mereka, tapi aku marah orang dalam UMNO sendiri yang tak habis-habis nak jatuhkan sama sendiri.

Selain Shahrizat, Khir Toyo juga menjadi mangsa akibat kerakusan sesetengah pemimpin yang nampak dia sebagai ancaman. Sekali lagi orang UMNO yang tak tau dan tak kenal erti "BROTHERHOOD" membuat hal. Pendek kata dalam banyak hal la, biasanya orang UMNO sendiri akan membunuh orang UMNO.

Ini aku cakap bukan pasal semua ya, masih ramai lagi yang baik dan faham apa itu BROTHERHOOD cuma ada segelintir pemimpin yang otak mereka diletak di lubang jubor yang akan membuka mulut untuk kepentingan diri sendiri, aku malas nak cerita panjang pasal ni. Aku tau korang faham apa yang aku cakapkan ni.

Yang aku tak boleh belah sekali adalah beruk dalam jelmaan manusia si BUNG MOKHTAR bangsat ni. SI bangsat yang mungkin diupah DAP ni terus-terusan membuat perangai dan menyerang saudara sesama Islam. Khabarnya dulu dia serang Shahrizat sebab dia marahkan Kak Ijat yang tak meresetui perkahwinan dia dengan minah GEBU!

Bila dapat peluang si SAKAI ni hentam habis-habisan. Kali ni si SAKAI ni dapat peluang pulak untuk menghentam Syed Mokhtar, maka dihentam dan dikejinya Syed Mokhtar seolah-olah Syed Mokhtar ni tak pernah membuat kebaikan. Kita tanya la sama Bung apa kebiakan dia pernah buat kalau nak dibanding dengan Syed Mokhtar beb?

Apa yang dia marahkan sangat dengan Syed Mokhtar ni? Kita semua tahu Bung tak ak! an melom pat kalau takde sebab. Shahrizat dulu personal sebab dia bengang. Syed Mokhtar ni kenapa pulak? Ada orang upah ke? Atau dia fikir sebelum nak bersara ni, dia ambik upah besar dari tycoon Cina untuk membunuh perniagaan BUMIPUTRA/ISLAM?

Sepertimana yang kita semua tahu, Robert Kuok adalah seteru utama Syed Mokhtar sampaikan dia mengupah DAP untuk membuat kempen menjatuhkan Roti Gardenia, benda ni dah tersebar di merata Facebook, punya la busuk hatinya si Robert Kuok ni hinggakan dia membuat roti Massimo dan menjual dengan harga murah hanya untuk membunuh Gardenia.

Masih ramai Melayu yang tak sedar lagi ni, tetapi inilah hakikat yang berlaku, peniaga Cina akan membuat apa saja untuk membunuh peniaga Melayu Islam. Tapi acapkali orang melayu kita membantu si kafir laknatullah untuk menjatuhkan sesama Islam. Syed Mokhtar adalah contohnya.

Mereka mendoktrin dengan mengatakan mahu hapuskan monopoli, mereka kata kenapa mesti 1 melayu je yangt dapat, kenapa tidak yang lain dan macam-macam lagi kisah la demi untuk menyedapkan hati majikan kafir laknatullah yang mengupah mereka. Tetapi apa yang melayu tidak sedar adalah terdapat berapa ramai BILLIONARE tip 20 yang bukan bergama Islam dan berbangsa Melayu?

Kenapa mesti orang macam Bung Mokhtar ni hanya menyerang melayu Islam sahaja? Kenapa dia tidak menyerang manusia yang lebih kaya dari Syed Mokhtar? Apakah kita orang melayu ni memang suka tengok saudara seislam kita ni jatuh? Apakah kita mendapat kepuasan bila melihat saudara seislam kita diserang kaum kafir laknatullah? Adalah lebih menyedihkan bila orang Islam join kafirun ni dan menghentam Syed Mokhtar!

Bukan aku saja, malah Perubuhan Pribumi Perkasa juga berasa hairan dengan tindak tanduk si Bung Mokhtar al biawa ni:

Perkasa berasa pelik dan amat hairan mengapa Bung Mokhtar begitu lantang mempersoalkan perkara tersebut sedangkan projek yang diperolehi itu adalah mengikut prosedur biasa serta telah disiap dan disempurnakan dengan jayanya.

Ketua Penerangan Perkas! a Tn Haj i Ruslan Kasim didalam satu kenyataanya berkata Saya ingin bertanya Mengapa Bung Mokhtar tidak lantang untuk mempersoalkan projek projek yang telah di perolehi oleh tokoh tokoh korporat lain seperti Ananda Krishnan, Vincent Tan, Lim Goh Tong, YTL dan lain lain.

Beliau mengulas kenyataan Bung Mokhtar pada persidangan Dewan Rakyat semalam yang mengkritik Syed Mokhtar dengan menyifatkannya sebagai cuba memonopoli semua jenis perniagaan di negara ini sama ada di darat, laut mahupun udara. Oleh itu Perkasa ingin mengingatkan Bung Mokhtar perbuatan beliau ini samalah seperti cerita ketam dalam sangkar atau bakul yang akan menarik kawan mereka yang lain supaya semua tidak akan dapat keluar dari sangkar atau bakul tersebut.
So, korang fikir la sendiri, manusia jenis Bung ni memang suka menjatuhkan sesama sendiri. Boleh ke kita percaya dengan manusia jenis ni? Ada akal fikir la...

Bersambung......

No comments: