RAKYAT HAKIM NEGARA! DAKYAH AL JUBURI YANG DIDOKONG OLEH HANJENG GILA!

Inilah masalah dalam negara kita sekarang ni, Anwar melalui hanjeng-hanjeng dia telah menDOKTRIN segelintir rakyat Malaysia yang pendek akalnya tentang apa saja kesalahan dibuat UMNO adalah jenayah Besar! Manakala apa saja jenayah yang dibuat Pakatan hatta berzina, meliwat, merompak harta rakyat dilihat maksum akan mereka ni!

Contohnya terbaru aku bagi korang la, SPRM dah mengeluarkan kenyataan bahawa Dato Seri Shahrizat tidak terlibat langsung dalam pemberian pinjaman atau kontrak sebanyak RM250 juta kepada NFC.

Namun aku percaya pihak Pakatan akan mempergunakan isu ini dan kata SPRM tak adil la, SPRM bias la, SPRM takut nak buat keputusan la, padahal seperti mana kita semua tahu SPRM memang tak pernah bagi muka kat sapa pun, salah kena tak salah lepas.

Yang paling menyakitkan dan aku tak leh terima apabila ada segelintir blogger yang kononnya nak REFORMkan UMNO ni lebih sudu dari kuah, mereka menjerit dan mengutuk-ngutuk pemimpin tak bersalah macam SHahrizat ni.

Golongan ini jugak mengatakan Anwar tak bersalah, manusia keparat yang kuat sapau bini orang dan makan duit UMNO sampai bukak restoran ni jugak akan menghentam pemimpin UMNO walau didapati mereka tidak bersalah.

Pelik kan? Ada pulak tu yang bingai pi sokong mamat kimak kurap ni, yang membodek sesetengah menteri dengan mengatakan dia hebat dan terbaik dalam psywar, tapi dalam masa sama dia juga mengituk negarawan Tun M dan semua pemimpin UMNO yang lain.

Anak haram ni tak percaya Anwar meliwat dan melakukan seks haram dengan China Doll walau dah ada video! Wei pemimpin UMNO, jangan jadi bodoh dengan membiarkan anjing kurap macam ni merosakkan UMNO dari dalam!

Aku bukan ahli UMNO, aku tak dibayar UMNO pun. Aku adalah blogger bebas ya! ng sayan gkan UMNO, salah ke? Aku tak mewakili UMNO dalam bersuara, aku mewakili rakyat yang dah bosan dengan mainan Pakatan Haram ni!

Berbalik pada cerita apa yang UMNO buat semua salah dan apa yang Pakatan buat semua Halal ni, aku nak nasihatkan korang supaya jangan terpengaruh dengan dakyah pembangkana dan dakyah TROJAN HORSE yang nak meREFORM UMNO ni, yang perlu direform adalah Pakatan sendiri bukan UMNO.

At least blog ni berani tegur pemimpin UMNO yang buat tak betul la, takde la kutuk dalam blog tapi bila jumpa menteri nak mintak projek macam si KIMAK KURAP tu la, hebat tak hebat dia dah bukak restoran la beb. Macam-macam projek dia dapat wooo.

Kesian Kak Jat, walau dia tak bersalah tapi disebabkan oleh manusia durjana penjilat juburi ni maka dia dilemparkan dengan pelbagai macam tuduhan. Rakyat jangan jadi bodoh lagi. Allah bagi akal kita guna.

Jangan terlampau percaya dengan dakyah Pakatan ni. Banyak lagi kes tak setel ni, aku nak tengok apa yang bakal terjadi dengan kes Azmin Ali ni pasal isu rasuah dia dan bini dia, aku nak tengok Shafee dikenakan hukuman! Aku nak tengok Anwar dan Azmin yang memulakan rusuhan dikenakan hukuman.

Sekiranya mereka lepas bebas then kita memang ada masalah dengan SISTEM pihak berkuasa negara kita ni. yang bersalah boleh lepas bebas sebab takut nak diambil tindakan gara-gara ugutan BODOH dari manusia yang nak mereformkan UMNO kononnya, manakala yang tidak bersalah dah bebas joke rakyat masih anggap mereka bersalah sebab nak seronokkan Pakatan Haram.

Bagi aku simple je, tak kira la siapa dari parti mana, kalau salah, maka salahlah, kalau tak salah, maka tak salah lah! Susah sangat ke?

Kepada Kak Ijat, tabahkan hati, aku dan kengkawan bloggers akan tetap menyokongmu Kak Ijat, kami tahu Kak Ijat tak bersalah dari mula lagi. Bakinya kita serahkan pada Allah!

No comments: