PESANAN BUAT AHLI DAN PEMIMPIN UMNO! JAUHI PARASIT YANG MEROSAKKAN UMNO DARI DALAM!

Tadi aku dah tulis pasal Hakim Rakyat Negara, sebuah doktrin ciptaan juburi dan diedarkan oleh hanjeng upahan dia yang berlegara dalam umno atas nama reform. KLIK SINI

SEDAR ATAU TIDAK, kita telah termakan dengan dakyah doktrin yang dibawa oleh golongan munafik al kafirun yang tak tau mana halal atau mana haram ni. Golongan ini menular dalam UMNO tanpa disedari oleh ahlul UMNO mahupun pemimpin UMNO, diversion atau mainan yang dimainkan oleh manusia durjana ini sangat halus. BE CAREFUL!

Sebenarnya kalau aku nak cerita pasal golongan anak haram ni memang panjang tak habis punya. Aku cuba pendekkan je, kalau korang tak percaya, korang tengok diversion hanjeng-hanjeng ni mudah je, mereka selelau akan hasut suruh UMNO janganbuat itu, jangan buat ini kerana akan merosakkan parti.

Pastu golongan PEROMPAK ni akan mengutuk Tun Mahatahir dengan mengatakan bahawa Tun M seorang negarawan telah menghancurkan UMNO, ini doktrin halus beb yang dibawa oleh golongan REFORM, golongan ini masih yakin Anwar suci padahal mereka tahu siapa anwar sebenarnya.

Golongan bangsat ni juga menganggap diri mereka adapalh SUPERIOR dalam psywar dan mereka ni boleh membabi-babaikan usaha orang lain, cakap atau buat apa pun, dia tetap akan mengatakan dia yang terpandai. Padahal kalau dilihat dari zahir joke kita tahgu muka golongan ini tak ubah MUKA PECAH RUMAH!

Golongan ini juga cukup pandai dalam membodek pemimpin UMNO, mereka boleh meyakinkan untuk sesetengah pemimpin keluarkan duit untuk projek mereka, lepas tu mereka akan gunakan platfrom sama untuk meghentam UMNO secara halus dengan menakut-nakutkan ahli UMNO semua.

Bangkitlah ahl! i UMNO s emua! Jauhkanlah diri korang dari manusia durjana upahan juburi ni! Lihat balik tulisan mereka ni, secara halus mereka cuba membunuh UMNO. Golongan ini cuba tunjuk pandai dengan mengatakan dia mewakili rakyat marhaen! Pigidah asyik dok tenggek bini orang sampai bercerai, bila masa nak campur rakyat?

Belum lagi aku cerita pasal golong yang sama membedal DBKL bagai nak gila semata-mata untuk mencari keuntungan. Yalah kalau mereka berjuang untuk orang lain dapat tempat ok jugak la, ini asyik-asyik gang sama je dapat, takkan la orang lain tak boleh nak merasa kot? Tak kasi dimaki hamunnya DBKL..

Ini contoh la, ada banyak kisah lagi, cukuplah sekadar ini dahulu. Jangan ingat diri sendiri je pandai, kita joke bukan tak sekolah, kita namp0ak diversion golongan hanjeng ni. Nampaknya golongan ini mesti dihapuskan dari mendekati UMNO!

Jangan dengar cakap golongan ini semua wahai pemimpin dan ahli UMNO, korang kena ada keyakinan diri. Aku nak ajak korang mulai hari ini, pakailah baju UMNO dengan bangga, buatlah bendera banyak-banyak, sekiranya kamu ihlas maka Allah akan berkati perjuangan kamu.

Golongan ini kalau noleh mereka tak mahu melihat langsung bendera UMNO dikibarkan. Merek atak mahu kamu semua memakai dan berbangga dengan baju UMNO. Mereka mendoktrin kamu supaya kamu malu pakai atau kibar bendera UMNO! Ayuh kita nyahkan perasaan ini.

UMNO adalah parti KERAMAT! Aku walau bukan ahli UMNO aku mahu melihat parti keramat orang melayu ini berdiri gah. Jangan merendahkan diri anda dengan dakyah kononya UMNO kena Reform, aku lihat baah PM Najib banyak sudah UMNO berubah, jangan malu mengakui kamu ahli UMNO!

Persetankan sesiapa yang cuba nak merendah-rendahkan UMNO, ingat bukan kita yang suruh pemimpin Pakat untuk BERZIAN, MELIWAT mahupun mendokong ISRAEL! Kenapa perlu kita malu diatas perbuatan mereka? Rakyat wajib tahu siapa yang benar dan siapa yang salah.

Esok kalau ada orang datang bisik kat kamu dengan mengatakan benda ini tak jalan, maka itu adalah tanda-tan! da orang Anwar sedang mendakyah kamu, percayalah apa yang dibongkarkan oleh aku dan rakan-rakanbloggers aku telah banyak membawa kesannya kepada Pakatan!

Bukan nak puji kami bagus tapi rakyat lebih bijak menilai. rakyat tahu mana yang baik dan mana yang buruk. Jangan lah kamu ditakutkan dengan dakyah golongan bangsat ini. harus diingat siapa yang MAKAN CILI DIA LA KENA TARUK!

HIDUP UMNO! HIDUP MELAYU! JAUHI DARI PEROMPAK YANG KUAT MENDAKYAH UMNO KENA REFORM! YANG KENA REFORM ADALAH PAKATAN! YANG BUAT SEKS BEBAS ADALAH PAKATAN DAN RAKYAT BERHAK TAHU SIAPA PEMIMPIN YANG MEREKA PILIH!

HIDUP TUN MAHATHIR!

No comments: