PANAS BERAPI! DAP SEMAKIN KURANG AJAR SEJAK KEBELAKANGAN INI!

Dua hari lepas, blog Apanama telah mendedahkan ada kilang yang memproses Nadir Bumi di Selangor, iaitu kilang Shin Etsu, tapi macam biasa Pakatan yang kuat makan BABI ni, tetap berdegil dan masih nak bising pasal Lynas yang dimiliki oleh Bumiputera. Klik sini

Semalam PM telah hadir ke Sg Long untuk majlis Pecah Tanah, maka group-group Anti Lynas ni telah menyerang majlis PM, bila diterangkan dan difahamkan akan kaum bangsat ni supaya jangan buat kacau majlis orang , mereka terus mengadu kat portal pale hanjeng dalam negara kita iaitu Malaysiakini bahawa mereka telah dikasari,

Malah mereka telah menggunakan gambar diatas untuk menunjukkan bahawa DS Noh Omar telah cuba mengkasari mereka, padahal DS Noh Omar cuba menenangkan keadaan. Korang tengok la perangai anjing-anjing Pakatan ni, tak habis-habis nak bikin kacau.

Mereka dengan sengaja suka membuat huru-hara. Rakyat dah semakin muak dengan permainan mereka ni sebenarnya. Mereka ni siang malam mencari jalan untuk menabur fitnah terhadap pemimpin BN, tambah pulak PRU dah semakin dekat, mereka sudah semakin tertekan akibat dari perangai pemimpin mereka yang jahanam tu!

So mereka gunakan kesempatan yang ada untuk bikin 'havoc'. Dalam hal ini terbukti la DAP bangsat adalah pembohong besar. Mereka datang ceroboh majlis orang macam mafiosi pastu mereka kata mereka dikasari! Apa punya babi la perangai mafiosi belaan DAP ni?

Kalau ya pun nak hadir ke majlis orang, beradap la sikit DAP bangsat oi. Semakin lama aku tengok puak-puak DAP ni semakin kurang ajar adanya. Malaysiakini pu! lak ambi k berita macam ni dan turn habis-habisan untuk menyeronokkan majikan mereka iaitu Pakatan anak Haram.

Waspada lah dengan permainan yang sangat merbahaya dari kaum DAP ni. Aku percaya lepas ini mereka akan buat macam-macam hal lagi. Kesian aku tengok DS Noh Omar, dia nak kasi tenangkan keadaan, last-last dia pulak yang kena tuduh mengkasari barisan Gangster DAP ni.

Aku pelik apasal babi-bai dari DAP ni tak nak bising pasal kilang rare-earth kat Selangor? Tiba-tiba yang Selangor punya ok dan halal ya? Kenapa mereka tak buat demo depan pejabat Khalid Gagap? Owh, sama squad maa, mesti mau cover line kan?

Khhaaaiikk Ptuiiiihh!

No comments: