CELAKA SI HIDUNG KEMBANG!!! PHAHROLRAZI MEMANG JAHAT!!!


Phahrolrazi Zawawi terus menunjukkan taring dan sikap PARASITnya dalam PAS Kedah. Tindakan Ir. Amiruddin Hamzah menerima perlantikan jawatan Exco Kedah, amat tidak disenanginya. Phahrolrazi Zawawi yang merupakan Yang Dipertua PAS Kawasan Kuala Kedah memberi amaran kepada Amiruddin yang juga merupakan Timbalan Yang Dipertua PAS Kawasan Kuala Kedah, nampaknya menambahluaskan jurang krisis kepimpinan PAS Kedah.

Amiruddin yang bersetuju disambung tugas sebagai Exco, nyata tidak menyenangkan Phahrolrazi. Menurut Phahrolrazi, keputusan Amiruddin amat bertentangan dengan keputusan mesyuarat PAS Kuala Kedah pada seventeen Februari lalu. Amiruddin diberi dua pilihan iaitu melepaskan jawatan Exco atau berhadapan dengan tindakan PAS Kawasan dalam tempoh 14 hari.

Keputusan yang dibuat oleh Amiruddin untuk menerima jawatan Exco menyebabkan Amiruddin tidak lagi dibenarkan terlibat dalam sebarang gerak kerja parti atau pengurusan PAS Kawasan dan dia perlu bergerak bersendirian sebagai ADUN Anak Bukit.

Phahrolrazi menuduh Amiruddin sebagai ingkar arahan PAS Kawasan kerana menerima kesanggupan menyandang jawatan Exco Kedah. Sedangkan dalam mesyuarat PAS Kuala Kedah, keputusan sebulat suara telah dicapai untuk menyokong pendirian Phahrolrazi untuk tidak menerima jawatan Exco bagi penggal seterusnya.

Dalam mesyuarat berkenaan, arahan telah dikeluarkan kepada semua ADUN dalam kawasan Kuala Kedah iaitu Phahrolrazi (Pengkalan Kundor), Amiruddin (Anak Bukit) dan Mohd Nasir Mustafa (Kubang Rotan) supaya tidak menerima tawaran dilantik sebagai Exco. Mesyuarat yang dipengerusikan oleh Phahrolrazi itu bagaimanapun, tidak dihadiri oleh Amiruddin yang pada ketika itu mempunyai urusan di luar kawasan.

Ternyata, tindakan Phahrolrazi Zawawi suda! h menjad i telunjuk mencucuk mata dan benar-benar keterlaluan. Setelah gagal menghasut Exco-Exco lain memboikot penerimaan jawatan Exco, Phahrolrazi cuba menggunakan mesyuarat PAS Kawasan untuk mengugut Amiruddin pula....

READ MORE...

No comments: