GEMPAR!!! MELAYU DIFITNAH SEBAB CINA NAK BUKA TANAH KUBUR BESAR!!!

Apalah malangnya jadi Melayu. Sudahlah tanah kampung kena rampas dan ditukar jadi tanah perkuburan. Sekarang ini, orang kampung difitnah pula, konon-kononnya sebuah jentolak milik kontraktor yang bernama Tan Huang Seng, telah dibakar sehingga mengakibatkan kerosakan pada enjin dan tayar.

Semuanya bermula apabila penduduk kampung Sungai Kob, Karangan seperti yang didedahkan oleh KEDAHAN69ERS.COM membantah cadangan pembinaan sebuah commemorative park terbesar di Middle East Tenggara.

Yang aku hairan, pasal apa kawasan 100% Melayu tapi nak dibuat commemorative park terbesar di Middle East Tenggara di situ? Dah tak ada tempat lain ke dan tidak ada kena-mengena dengan Melayu? Kenapa tak pilih perkampungan Cina? Kenapa perlu pilih perkampungan Melayu?

Hampir 100% kakitangan di pejabat tanah adalah orang Melayu, tapi orang Melayu inilah juga yang telah menjual tanah dengan sedikit ganjaran di bawah meja. Memorial Park di Sungai Kob adalah bukti pengkhianatan yang dilakukan oleh orang-orang Pejabat Tanah!!!

No comments: