WOW! SI JUBURI DIDAPATI TIDAK BERSALAH!

Hebat mahkamah kita ni, dulu ada gak la aku percaya kata mahkamah ni bebas! Tapi bila tengok Md Diah buat keputusan untuk Anwar ni! Dengan segala bukti dah dipersembahkan masih boleh bebas. maka mulai saat ini aku meragui akan Mahkamah malaysia.

Memang ramai yang tak layak duduk kat sana! Terutama sekali Hakim! Beli rumah masuk penjara, meliwat bontot boleh lepas bebas! Pastu malu-malu plak nak baca penghakiman sepenuhnya, takut bomoh Anwar liwat hakim tu kot gamaknya?

Air mani semua ada beb. Kat mana hakim ni belajar sekolah? Korang mesti akan nasihatkan aku suapay jangan kritik Hakim kan? Lancau la...sepanjang perbicaraan yang ditangguh 60 kali ni macam-macam Anwar hina mahkamah, siapa berani tegur BABI tu?

Sekarang aku joke nak hina mahkamah boleh? Kesian Saiful, budak tu tak dapat jugak keadilan untuk diri dia. Aku tengah marah ni. Aku tak tulis banyak-banyak. Nanti semua aku maki hamun nanti!

KEPUTUSAN PALING BABI DALAM SEJARAH! FUCK U MD DIAH!

No comments: