DAJJAL HARAMI! LAKONAN ANWAR YANG SEMAKIN TAK MENJADI!

Al juburi tak habis-habis nak menghasut rakyat! Terbaru dia bagi ucapan macam haram depan beberapa ribu penyokong GAY dia di Kelab Sultan Sulaiman di Kg Baru. Aku bagi korang tengok video yang diambil KL Pos kat bawah ni.



Tadi aku ronda-ronda kat kawasan KL la, nak tengok gak berapa ribu orang datang nak menyokong si PENGIKUT KAUM NABI LUT ni. Apa yang aku risau takut terjadi benda yang sama kat depa-depa yang meyokong si GAY ni sepertimana yang berlaku kepada pengikut Kaum Nabi Lut.

Last minit desperate measures la al juburi buat ni, Dia cuba nak tarik simpati rakyat. nampaknya tak berapa menjadi. pale aku tak tahan dia buat wayang kononnya Wan Azizah nak dibunuh. Aku gelak gulinbg-guling bila dengar wayang al juburi tu. Last-last doktor sahkan takde pun kehadiran morfin dalam badan life guard yang kununnya jadi favourite tu. KLIK SINI

Udah-udah la tu al Juburi oi. Ko punya penipuan semua dah tak menjadi dah. Walau kau cuba nak bakar sana sini, setakat ni aku nampak ianya tak menjadi la. Kah kah kah

Aku nak pesan sikit kat penyokong al juburi ni. Beringatlah sikit ya, korang nak sokong si peliwat ni, yakni seorang manusia yang membuat perbuatan apa yang dibuat oleh pengikut kaum Nabi Lut. Berat tu beb. Sepertimana yang korang tau, video Anwar berzina korang dah tengok, sanggup ke korang nak menyokong manusia macam ni?

Fikir-fikirkanlah!

Nak aku cakap lagi ke?

No comments: