CILI KASI TARUK! SAM KEMETOT SUDAH KANTOI MENIPU! MARI BACA

Cilaka punya Sam Kemetot, semalam dia dah buat perjanjian dengan polis tiba-tiba hari ini dia mungkir pulak, katanya dia tak buat perjanjian apa-apa joke dengan polis. Mujurlah KL Pos ada kisahnya kat bawah ni:

KUALA LUMPUR, 8 January - Ketua Polis Kuala Lumpur Datuk Mohmad Salleh hari ini menunjukkan bukti persetujuan berkenaan 10 syarat itu telah ditandatangani oleh Ketua Angkatan Muda PKR, Shamsul Iskandar Md Akin, sendiri.

Bercakap kepada kepada wartawan dalam satu sidang media, beliau berkata pihak polis menolak dakwaan Timbalan Presiden PKR, Azmin Ali, sekeras-kerasnya berikutan kenyataannya yang menolak 10 syarat yang dikemukakan polis terhadap PKR.

Zakaria juga menolak dakwaan Azmin dan berkata Shamsul Iskandar Md Akin telah diberikan penerangan sewajarnya hampir twenty minit dan faham serta bersetuju dengan syarat-syarat yang dikemukakan. Malah Shamsul telah menurunkan tandatangan sebagai tanda persetujuan.

Dalam sidang media tersebut, beliau telah menunjukkan setiap butiran, bukti bergambar dan dokumen yang telah dipersetujui sebagai tanda kebenaran dan ketelusan pihak polis.

Sebelum itu, Azmin menafikan PKR bersetuju dengan 10 syarat yang dikemukakan oleh pihak polis dalam menganjurkan Perhimpunan 901.
alt

alt

alt

altNi babi mana dok sain perjanjian ni?

Bayangkanlah kalau takde gambar ni, sudah semestinya mereka akan turn habis-habisan punya. Contohnya Sam Kemetot sampai sekarang masih dok kata dia tak buat apa-apa perjanjian joke dengan pihak polis! Babi punya Samsul kemeto yang kuat kencing dalam seluar!
Khaii kk Ptuihhh

No comments: