LETOPAN BOM DI JALAN DUTA! ANWAR TERKENA SERPIHAN BOM?

Aku joke tak faham la, dah la tengah kecewa tahap babi ni, tiba-tiba ada letupan plak berkaku di sekitar Mahkamah Jalan Duta! Aku joke tak tau la apa depa dok buat tu! Anwar dah balik dalam keadaan riang ria dan bersedia untuk menoron bontot baru! Jgn risau dia takde apa-apa. Koneknya makin panjang!

Anyway, lantak la depa nak buat apa pun, sebab apa saja mereka mintak sekarang ni semuanya boleh dapat. Ad the nampak macam zaman SIALAN TUN DOL sikit dah ni, Apa saja PEMBANGKANG MINTAK, semua mereka dapat! Lepas ni kalau depa bunuh orang joke depa boleh lepas punya!

Aku dah letih, setelah 3 tahun, 69 kali ditangguh akhirnya kita di BABI kan oleh seorang hakim yang takut bomoh ni. Malas la beb. Wa nak rehat sekejap dari penulisan blog! Aku nak tennagkan fikiran aku.

So peace u allsss......

ps: Ini ada satu mesej dari HUSIN LEMPOYANG untuk budak-budak lelaki yang ada bontot cute. Undang-undang tak menjanjikan keselamatan dan keadilan buat anda!

No comments: