WAHAI TUAN AG! APA DAH JADI DENGAN RAYUAN SAIFUL? ESOK ADALAH HARI TERAKHIR UNTUK RAYUAN

Esok adalah merupakan hari terakhir untuk pihak pendakwaan untuk memfailkan RAYUAN! Aku tengok semuanya senyap je. Takde apa tindakan pun? Apa nak jadi ni? Takkan la Saiful tak berhak untuk 'bela' nasib dia?

Kenapa kita perlu tunduk dengan Anwar yang mahukan GAY menajdi budaya di Malaysia ni?

Dalam KONTEKS ini kita dapat melihat setakat mana tahap keSUNGGUHan kerajaan yang dterajui oleh UMNO/BN untuk mengelakkan NEGARA ini terjerumus ke dalam KANCAH perPECAHan.. KeSILAPan terBESAR kerajaan UMNO/BN selepas perSARAan Tun Dr. Mahathir ialah terlalu memBERI muka kepada puak-puak berOTAK LIBERAL seperti 'LEVEL 4 Boys', BAR Council dan banyak lagi NGO yang menjadi 'PELACUR' kepada parti-parti POLITIK tertentu meROSAKkan NEGARA atas nama 'KeterBUKAan'..

Akhirnya, hari ini kita menyaksikan bagaimana perkara ASAS pemBENTUKan NEGARA seperti di tercatat di dalam Perlembagaan PERSEKUTUAN satu demi satu cuba diMANSUHkan di hadapan MATA anak kepada allahyarham Tun Abdul RAZAK yang menJADI PM ketika ini! Sebut apa saja.. Daripada perkara ISLAM sebagai agama RASMI, KeSULTANan Melayu, Hak-Hak ISTIMEWA Melayu/BUMIPUTERA, bahasa RASMI dan banyak lagi.. Mungkin kalau DS Najib buat PEJAM MATA lagi, tak MUSTAHIL nama NEGARA ini pun akan diUBAH mereka kerana perKATAan 'M-A-L-A-Y' tersebut..

- Hari ini sudah ada PEMIMPIN Melayu/ISLAM mahu mengubah 'SODOMY Law' yang diKATAkannya sebagai LAPUK di hadapan media BARAT seperti BBC.. (Tentunya dia TIDAK berMAKSUD untuk mengetatkan lagi undang-undang tersebut!)

- Hari ini seorang BAPA kepada RAKYAT biasa masih tidak TAHU ketentuan NASIB anaknya yang mahu MERAYU keputusan MAHKAMAH berkaitan KES 'menJUBOR' sedangkan pi! hak yang diTUDUH 'menJUBOR' anaknya bebas mengHINA MAHKAMAH sepanjang dan SELEPAS perBICARaan berlangsung? Apakah keADILan di MAHKAMAH hanya untuk orang POLITIK sahaja?

- Hari ini ada MAHASISWA yang cuma belajar TESL mahu MENYAMAN IPT yang mengGANTUNGnya selama 3 SEMESTER akibat 'keGANASan' yang diLAKUkannya menCEMARkan imej IPT tersebut.. Hek elleh.. Macam dia seorang aje masuk IPT?

- Hari ini seorang Pengerusi pertubuhan HARAM bernama BERSIH tidak TAKUT untuk mengUGUT kerajaan yang memerintah pasal dia TAHU kot mana sekalipun kerajaan tetap akan memBERI MUKA kepadanya kerana INGIN dilihat 'LIBERAL'..

- Hari ini seorang mantan EXCO di Selangor telah diPECAT daripada partinya kerana sering menyinggung PERASAAN parti SEKUTUnya seperti DAP La'anatullah dan PKR berhubung hak-hak orang ISLAM? Adakah mantan EXCO tersebut yang berTINDAK menentang gejala MURTAD, keMAKSIATan dan kegiatan 'UNDERWORLD' adalah berTENTANGan dengan ajaran ISLAM? Anda tahu JAWAPANnya..

KESIMPULANnya, kita meLIHAT semakin banyak HASUTan dilakukan untuk menJADIkan NEGARA ini kembali kepada zaman JAHILIYYAH yang tidak diBATASi oleh sebarang perUNDANGan.. Tentunya mereka yang menjadi JAHILIYYAH ini tidak akan rasa berSALAH kerana mereka mahukan keBEBASan ibarat HAIWAN yang tidak malu berBOGEL.. Mereka ini meRASAkan RAKYAT yang mematuhi undang-undang atau terikat dengan peraturan agama ISLAM sebagai JUMUD atau tidak mengikut ZAMAN..

Untuk artikel penuh baca disini

Berbalik pada isu Saiful, kenapa dia tak berhak untuk mendapat pembelaan? Come upon la wahai pihak yang berkuasa. Janganlah terlampau tunduk dengan Anwar, kelak orang akan kata kerajaan kita ni takde pendirian dan terlalu ikut telunjuk pembangkang

KESIAN SAIFUL! Kalau kita tak bantu dia, siapa lagi?

No comments: