KHIR TOYO TARUK CILI SAMA PAS DI SELANGOR! KALID WAJIB KENA BACA!

1. Tahniah kepada ADUN Sijangkang Dr Ahmad Yunus Hairi (PAS)yang dilantik sebagai EXCO Adat Resam Melayu, Belia dan Sukan. Perlantikan ini tidak dapat dielakkan apabila Pas memecat keahlian Datuk Dr. Hasan Ali. Ini bermakna pada sidang DUN akan datang Dr. Hasan akan berada di barisan pembangkang negeri.

2. Namun perlantikan tersebut yang diikuti oleh rombakan potfolio EXCO, yang menyaksikan EXCO Pas tidak akan terbabit dengan pentadbiran agama Islam negeri menimbulkan seribu tanda tanya bukan sahaja kepada penyokong Pas tetapi orang Islam keseluruhannya.

3. Ada dua kemungkinan mengapa Pas tidak lagi terbabit dengan potfolio agama Islam. Pertamanya, Pas sendiri tidak lagi berminat dengan potfolio tersebut kerana keadaan negeri Selangor sekarang mencemarkan perjuangan Islam Pas sendiri.

4. Dalam tidak sampai empat tahun memerintah, Selangor kini dipenuhi oleh hampir 10, 000 rumah urut. Hampir 80 peratus daripadanya terutama di bandar-bandar utama Selangor, menawarkan khidmat urut berunsurkan seks.

5. Dalam masa pemerintahan Pas bersama sekutunya juga, jumlah kelab malam dan pusat hiburan bertambah berkali ganda serta tidak lagi tertakluk kepada peraturan operasi sehingga jam 1 pagi.

Read more...

No comments: