GEMPAR! SEORANG PELAJAR UPSI MATI! HABIS LA MACAM NI!

Al Fatihah.......

Allah Azza wa-Jalla berfirman:

Sesiapa membunuh seorang manusia, yang bukan kerana orang itu (membunuh) orang lain, atau bukan kerana membuat kerosakan di muka bumi, maka seakan-akan dia telah membunuh manusia seluruhnya. (Surah al-Maidah, 5: 32)


Memang hangat waktu ini dengan aksi mahasiswa UPSI yang berdemo tempoh hari, demo yang konon kononya mengerunkan rakyat Malaysia yang boleh Gomo katakan ibarat samseng taik Kuching. Mari layan video dibawah ini.....



Bukan categorical mereka ini berdemo kononya nak memperjuangkan kebebasan mahasiswa dalam kampus yang mana minta AUKU dimansuhkan oleh Kerajaan Malaysia yang dipimpin oleh Perdana Menteri Dato Seri Najib Razak.

AUKU dikatakan telah memperbodohkan mereka sepertimana didalam video diatas. Bodoh selama 40 tahun kata seorang Mahasiswa Robot Anwar Ibrahim. Apakah benar para Mahasiswa yang selama ini disekat dari berpolitik dalam kampus adalah seorang yang BODOH?


"Apakah ini semua bukan kerja Bodoh?"

Watak watak mereka jelas disogok oleh pemimpin pembangkang iaitu Anwar Ibrahim dan kepimpinan yang lain sehingga menyebabkan mahasiswa Robot ini tidak lagi mampu berfikir secara waras dalam hidup mereka.

Dalam video diatas kita sendiri dapat lihat gelagat satu persatu mahasiswa Robot yang sebenarnya punya masa depan yang cerah dalam hidup mereka namun akibat dek kerana taksub kepada pemimpin maka harapan yang cerah itu telah menjadi samar menj! adikan m ereka ancaman kepada rakyat yang lain.

KLIK SINI UNTUK CERITA PENUH

Sebenarnya kimak ni tak mati pun, mungkin MATI PUCUK je la! Anak-anak haram ni mesti diajar. Robot-robot upahan ni semua wajib dibuang dari UPSI. Makin aku tengok video ni makin panas darah aku beb.

Depa ni buat kecoh nak polis tangkap pastu kata polis zalim, taktik sama depa dok categorical berulang-ulang dan sesiapa yang percaka akan mereka ni maka BODOH LA korang! Kita wajib kena ludah mereka ni semua!

Ayuh kita buat KEMPEN MELUDAH ROBOT BANGSAT UPAHAN JUBURI!

No comments: