KITOL CELUPAN! BERTUAH LA TUNE TALK SEBAB ADA MENTERI YANG SANGAT MENYOKONG MEREKA!


Berapa lama dah si Khairy atau nama glorious dia Si Kitol jadi Menteri? Hari ini kali ke 3 akhbar siarkan gambar dia dengan CEO Tune Talk Jason Lo dalam acara kebangsaan. Takpe la apa salahnya kan si Kitol nak lantik syarikat yang dikatakan dia pun ada share melalui proxy dia.

Tapi yang tak enaknya masa penubuhan Tune Talk ni dulu, si Kitol dan Jason Lo nak cuba lantik Nik Nazmi dan Tony Pua sebagai ikon golongan muda mereka. Wow! Politik baru eh? Tak tau la selain dari Jason Lo ni banyak sangat insiden yang dikatakan Tony Pua dan dia bersama.

Oh ya! Kisah pasal Regina Lee, a reporter who loves DAP so much yang bakal dilantik sebagai press sec si Kitol ni juga aku dengar akan diberi seorang BodyGuard! Hebat la si Khairy ni kan? Dah le lantik pencinta Tony Pua pastu siap kasi life guard lagi..

Korang jangan marah aku ya, sebab aku dari asal lagi memang tak suka sang pengkhianat bangsa bernama Khairy ni. Aku tak pernah berminat dengan dia, cuma aku tak usik selama ini sebab nak menghadap PRU. Sekarang sudah habis dan kelihatan si Kitol telah kembali kepada medium asalnya.

Maka aku akan terus membongkar segala keharamjadahan si Kitol! Got it?

No comments: