CILI KASI TARUK! APABILA ANJING-ANJING SIKITOL MULA MENYALAK MEMINTA PM LEPASKAN JAWATAN!

Seperti yang telah aku jangkakan, sudah ada suara-suara sumbang minta PM Najib Razak untuk mengambil tanggungjawab dan meletakkan jawatan sebagai Perdana Menteri, gerakan ini aku dengar telah dimulakan oleh seorang manusia yang pernah menjadi seorang yang mengawal media zaman Pak Lah. Nama brader tu Kalimullah la.

Dia mulakan cetusan kecil-kecilan di FB dan laman chatter melalui brotherhood-brotherhood si Kitol, dengan mengatakan kenapa Najib yang mendapat 133 kerusi Parlimen iaitu keputusan yang lebih teruk dari Pak Lah tidak digesa untuk meletakkan jawatan sebagai Perdana Menteri?

Senang cerita menantu si Dolah Bebal KJ as well as a squad sudah mula berbisik-bisik sana sini untuk memaksa PM Najib letakkan jawatan. Mereka nak balas dendam ni, tapi apa yang mereka tak faham ialah, apa yang berlaku hari ini adalah kerana tsunami poltik Cina dan bukan seperti 2008 tsunami rakyat benci Pak Mertua dan menantu yang merosakkan negara dengan polisi atau keputusan yang tak masuk akal.

Sebelum aku nak mengutuk Raja Mendelar dan si KItol ni, izinkan aku untuk berkongsi dengan korang tentang perbezaan diantara 2008 dan 2013.

1. Pak Lah al bodohwi hilang 5 negeri, Najib dapatkan semula 2 negeri iaitu Perak dan Kedah!

2. UMNO hanya menang 78 kerusi Parlimen pada 2008 tapi Najib menang 88 kerusi Parlimen untuk UMNO?

3. UMNO juga menang lebih banyak kerusi DUN kali ini berbanding 2008.

Jangan dilupa apa yang telah Pak Lah dan si Kitol buat 5 tahun yang lepas adalah sangat berat. Tak cukup 5 tahun la nak recover balik. Segala perbuatan rasuah dan tamak kuasa mereka anak beranak ni telah membuatkan seluruh rakyat Malaysia membenci UMNO, akhirnya Najib yang kena cuci taik dibuat mereka ini.

Kita kena adil, Najib bersus! ah payah siang malam cuba untuk mencuci segala kekotoran yang ditinggalkan rejim yang lalu. Aku tak peduli beb, aku tak hipokrit. Aku takkan lupa apa yang dibuat anak beranak Pak Lah semasa mereka berkuasa dulu. Si Kitol nak tunjuk dia menang besar dan mulakan gerakan untuk jatuhkan PM.

Wahai hali UMNO sekalian, berfikirlah kamu dengan akal yang waras, Najib susah hari ini dan orang Cina lari undi hanylah disebabkan oleh kebabian yang telah dilakukan oleh Pak Lah dulu. Maaf la aku cuma menceritakan kebenaran.

Hakikatnya 4 tahun pentadbiran dibawah Dollah Badawi telah membuatkan rakyat Malaysia terutama sekali kaum Cina nampak UMNO adalah parti korup walau pada hakikatnya UMNO tidaklah sekorup yang dituduh!

Aku tau anjing-anjing sikitol akan menyerang aku kerana aku dah mula menghentam bos mereka, tapi aku tak kisah. Aku tak mau kehilangan seorang pemimpin yang berkaliber seperti Najib, bagi aku dialah PM terbaik, yang mendengar segala keluh kesah rakyat.

Dan aku akan bersama Najib! Akan aku bantu Najib untuk mencapai wawasan 2020! Kepad squad si Kitol dan si murtad kaki todi si Kali tu, tak payah la nak buang masa. Lain kalilah ok!

Apa pulak pendapat korang? Share la sikit...

No comments: