SMS fitnah PAS tersebar

PEMBOHONG.

TAK AGAK2 NAK KENAKAN PAS.PAS takan la adaduit untuk buat benda2 gini. Kalau ada duit dorang akan utamakan untuk kempen PRU. Dan dorang juga jenis aktif anjurkan aktiviti masyarakat, ikut cawanganla. Bukan semua cawangan PAStueorganise denganteratur, ada juga yang lintang pukangdapat ketua dan ajk yangkurang aktif..

Macam kat kawasan aku, kalau depa nak bagi duit pun depa akan hulur kat orang2 miskin, approach tanpa biokrasi apajadah. Pernah juga buat lawatanke rumah orang2 kaya, dan bisnesman, minta derma danhasil derma tersebut bagi pada orang miskin dan keluarga yang memerlukan duit danjuga untuk keperluan anak2 miskindan anak yatim.

Hentikanla.Jangan la hantar SMS bodoh. Silap2 korangyang dapat SMS neh bila p sana dia detect, owhh ini la muka2 penyokong PAS. Arhh sudah. Mampuih la korang nak menjawab. Buatnya dorang tengah investigation apa jadah..ada ke kakitangan kerajaan sokong PR lagi mampuih. Dorang tue kadang2 bukan boleh buatkawan. Payah. Ade je nak mendengki. Tak demokrasi langsung.

So, sesiapa yang dapat SMS ini sila abaikan. Confirm tak betul.Aku takyah tanya PAS, aku tahu PAS takan buat benda2 gini. Tue jek. Bai.



- amenoworld
Read More @ Source



More Barisan Nasional (BN) | Pakatan Rakyat (PR) | Sociopolitics Plus |
Courtesy of Bonology.com Politically Incorrect Buzz & Buzz

No comments: