FUYOH! AZMIN ALI SI DAYUS SANGAT POPULAR DI INDONESIA!

Hairan juga ya...kata si FLYING KICK pasal isu Azmin ni, apa yang dia herankan sangat tu? Meh kita baca tentang kebabian Azmin Ali si dayus yang menggadai isteri kat Anwar Ibrahim ni...

Selalunya sebarang berita tentang Malaysia, khususnya Najib Abdul Razak yang disiarkan oleh media-media di Indonesia, cukup mendapat perhatian daripada para pecacai Pakatan Rakyat. Bahkan masa siaran berita antara media-media di Indonesia dengan para pecacai Pakatan Rakyat di Malaysia, hampir serentak, seolah-olah berita tersebut datangnya dari satu sumber.

Tentu anda masih ingat, bagaimana Timbalan Presiden Parti Keadilan Rakyat, Azmin Ali cuba menyalahkan Utusan Malaysia dan blog-blog pro-UMNO-BN kerana menyiarkan gambar-gambar yang memperlihatkan gelagat seorang lelaki yang mirip sepertinya, sedang melakukan seks verbal di dalam jamban.

Menurut Azmin Ali, gambar-gambar itu semua adalah FITNAH semata-mata. Bahkan dia seperti juga Anwar Ibrahim yang menafikan satu klip video yang memperlihatkan Anwar Ibrahim menoron seorang pelacur China, telah menyatakan bahawa gambar-gambar tersebut telah di'super-impose'kan oleh UMNO.

Lawaknya, tajuk yang digunakan oleh media Indonesia tersebut jauh lebih menghina berbanding tajuk-tajuk yang digunakan oleh media-media di sebelah sini.

'DEPUTI PARTAI TERNAMA TERTANGKAP KAMERA LAKUKAN ORAL SEKS'



Kenapa pulak para pecacai Pakatan Rakyat atau lebih tepat lagi penjilat lurah jubur Anwar Ibrahim dan kekasihnya, Azmin Ali tidak menyuburkan berita tersebut sambil mengapi-apikan Azmin Ali agar mengambil tindakan terhadap TRIBUNNEWS.COM walhal berita seperti itu sudah tentu akan menjatuhkan maruah Azmin Ali dan keseluruhan penyokong PKR.

Adakah kerana beranggapan, ianya disiarkan di Indonesia maka tidak perlulah dipanjang-panjangkan kerana bimbang, banyak pula berita-berita tentang Azmin Ali dan Anwar Ibrahim di Indonesia, didedahkan oleh media-media di negara seberang itu? Kenapa Azmin Ali tidak teringin memberi amaran atau mengambil tindakan menyaman media dari Indonesia itu?

Azmin Ali terlibat dalam skandal seks yang amat memalukan. Kalau Anwar Ibrahim, gerak gerinya tertangkap dek kamerai sedang menghayun di atas katil, sedangkan Azmin Ali pula, imejnya tertangkap dek kamera ketika berada dalam jamban!

Memang taraf jamban sungguh ler pemimpin PKR nih!!!

No comments: